Peugeot je s novom 308-icom dizajn gurnuo u drugi plan, a u prvi su iskočili kvaliteta izrade, tehnološki napredak i vozačke osobine. Zaista se već nakon nekoliko kilometara za volanom može zaključiti da je 308 postao tvrđi i kompaktniji automobil. Za dinamičniji stil vožnje tu je i već poznati Peugeotov mali volan iz modela 208 i 2008, a novost je i-cocpit. Na instrumentnoj ploči vlada minimalizam, svega nekoliko glavnih tipki i 9,7\" ekran osjetljiv na dodir koji povezuje sve komande na jednom mjestu. Ovakav kokpit dolazi u drugoj razini opreme Active.
Lakši 140 kilograma
Dužinom od 425 cm Peugeot 308 najkompaktniji je u klasi, a francuski su stručnjaci znatno smanjili masu - za 140 kg - pa osnovni model ima samo 1075 kg. Početni motor je 1,2-litreni trocilindrični VTi sa 82 KS. Od benzinskih motora mogu se izabrati još dva THP turbobenzinca, sa 125 i 156 konjskih snaga.
Novi motori na proljeće
Dizelski motori su već provjereni 1,6-litreni HDi strojevi sa 92 i 115 KS. Dizelaši su iznimno štedljivi, tvornički deklarirana potrošnja iznosi 3,8 l/100 km. Ispuh CO2 je ispod 100 g/km. Od proljeća iduće godine nudit će se novi Euro6 motori među kojima i trocilindarski benzinski turbomotor (1,2-litreni e-THP), inačice BlueHDi s rekordno niskom potrošnjom i emisijom (CO2 samo 82 g/km, potrošnja 3,1 l/km) i 6-stupanjski automatski mjenjači. Cijene se kreću od 116.025 do 159.053 kuna, a novost je i 4-godišnje jamstvo.
>> Lakši i niži, ali i bogatiji Peugeot 308