Središnja armaturna ploča zakrenuta prema vozaču, kvaliteta završne obrade i sam osjećaj u vozačkom sjedalu podsjetili su nas na bavarsku Seriju 1. A ispod poklopca motora našeg testnog primjerka baš je kucalo srce nastalo kao plod suradnje PSA grupe i BMW-a, 1,6-litreni turbobenzinski THP, već dobro poznat iz Peugeotovih, Citroenovih i Minijevih modela.
Ova verzija ima 156 KS. Performanse su vrlo dobre, 9,3 s do stotke i maksimalna brzina od 213 km/h, a do izražaja dolazi i elastičnost turbobenzinca pa se precizan mjenjač ne treba koristiti prečesto. Ovjes ima potencijala i za sportsku vožnju, iako je vrlo udoban pa Peugeot 308 briljira u mirnoj vožnji. Potrošnja je vrlo solidna za ovako snažan benzinac, u prosjeku 7,9 l/100 km. Kokpit sa svega nekoliko glavnih tipki na središnjoj konzoli i 9,7’’ zaslonom osjetljivim na dodir preko kojeg se upravlja većinom funkcija djeluje elegantno. Sportski dojam daje malo kolo upravljača, a premium osjećaj odlična zvučna izolacija i vrhunska izrada. Za dužinu od 426 cm 308 nudi vrlo dobru prostranost.
U već bogatu serijsku opremu spada šest zračnih jastuka, dvozonski klima-uređaj, senzori za parkiranje naprijed i straga, LED prednja svjetla. Testni je model dodatno opremljen perla bojom, panoramskim krovom, Denon audio sustavom, 18-inčnim alu-naplatcima... Zbog toga ni cijena ovako opremljene 308-ice nije mala te ona stoji 190.580 kn. S početnom opremom i ovim motorom košta 154.980 kuna.
>> Francuskim čistuncem kroz vještičje stratište