Današnje javljanje, odnosno izvještaj nakon
prevaljenih 60 tisuća kilometara, posvetit ćemo u velikoj mjeri
mjenjaču. Već iz ove prve rečenice može se naslutiti kako je i
posljednjih 10 tisuća kilometara sve proteklo bez bitnijih zamjerki
kojima bismo trebali posvetiti više prostora.
Izuzmemo li samo manje oštećenje koje nam je na
parkiralištu priskrbio vozač nepoznatog vozila, i zamjenu
dviju žaruljica, što se ne može pripisati nečem
neuobičajenom, možemo zaključiti kako je posljednja etapa
prošla u pod motom "toči i vozi". Stoga nam ostaje prostora
još bolje vas upoznati sa samim automobilom.
Vjerujemo da je svima već poznato kako testni primjerak ispod haube
skriva moćan V6 HDi agregat. Common railom opremljen 2,7-litarski
dizelaš od 204 konja dolazi samo u kombinaciji s automatskim
mjenjačem. Vozaču je na raspolaganju automatski mjenjač sa
šest stupnjeva prijenosa, koji je za potrebe i prema
tehničkim karakteristikama PSA Peugeot Citroen grupacije razvio AISIN.
Najveća snaga od 204 KS, uz odličan maksimalan okretni moment od 440 Nm
u kombinaciji sa ovim mjenjačem i pogonom na prednju osovinu, djeluje
vrlo dobro. Zahvaljujući činjenici da ima šest stupnjeva
prijenosa, omogućena je vrlo dobra iskoristivost agregata te vrlo mali
gubitak momenta prilikom promjene stupnja prijenosa.
Ovisno o vrsti vozača, odnosno potrebama tijekom vožnje, na
raspolaganju su tri načina rada. Uglađenu vožnju tijekom koje nije
potrebno voditi previše brige o mijenjanju brzina omogućuje
potpuna automatika koja vrlo dobro obavlja svoje zadaće.
Ljubiteljima sportskijeg načina vožnje omogućeno je uključivanje Sport
moda, tijekom kojega je dobivena još veća iskoristivost
agregata, pogotovo trebate li bolji odaziv na pritiskanje papučice
gasa, jer promjene stupnjeva prijenosa odvijaju se pri višim
okretajima. Osim toga, tu je i sekvencijalni način
korištenja putem Porscheova Tiptronic sistema.
U praksi je ovaj mjenjač uz vrlo dobar agregat odlična simbioza, a
rezultat toga je i vrlo uglađena potrošnja. Posljednjih 10
tisuća kilometara potrošili smo 923 litre dizelskog goriva,
čime je potrošnja od 9,23 litre više nego li
odličan podatak ako uzmemo u obzir da je najviše kilometara
napravljen pri bržoj vožnji autocestama Europe.
Peugeot 607 2,7 HDi Ivoire
Motor:
turbodizelski, common rail
Obujam: 2721
ccm
Snaga: 204
KS (pri 4000 okretaja)
Moment: 440
Nm (pri 1900 okretaja)
0-100 km/h:
8,7 s
Maks. brzina:
230 km/h
Pros. potrošnja:
8,4 l/100 km
Dimenzije
(d/š/v): 490,2/183,5/144,2 cm
Međuos. razmak:
280 cm
Prtljažnik:
468 l
CIJENA do
registracije
Gotovina:
381.000 kn
Kredit: 7590
kn (x 60)
Plus i minus
PLUS:
elegantan i profinjen dizajn, prostrana i bogato opremljena
unutrašnjost
MINUS:
teško održavanje svijetle unutrašnjosti,
preglasan ovjes, škirpanje sjedala