VEČERNJAKOVA ETAPA IZDRŽLJIVOSTI Prevalili smo 60 tisuća km

Peugeot 607: Sigurno prema cilju

aut-607-txt.jpg
import
07.05.2007.
u 19:00

Današnje javljanje, odnosno izvještaj nakon prevaljenih 60 tisuća kilometara, posvetit ćemo u velikoj mjeri mjenjaču. Već iz ove prve rečenice može se naslutiti kako je i posljednjih 10 tisuća kilometara sve proteklo bez bitnijih zamjerki kojima bismo trebali posvetiti više prostora.

Izuzmemo li samo manje oštećenje koje nam je na parkiralištu priskrbio vozač nepoznatog vozila, i zamjenu dviju žaruljica, što se ne može pripisati nečem neuobičajenom, možemo zaključiti kako je posljednja etapa prošla u pod motom "toči i vozi". Stoga nam ostaje prostora još bolje vas upoznati sa samim automobilom.

Vjerujemo da je svima već poznato kako testni primjerak ispod haube skriva moćan V6 HDi agregat. Common railom opremljen 2,7-litarski dizelaš od 204 konja dolazi samo u kombinaciji s automatskim mjenjačem. Vozaču je na raspolaganju automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa, koji je za potrebe i prema tehničkim karakteristikama PSA Peugeot Citroen grupacije razvio AISIN.

Najveća snaga od 204 KS, uz odličan maksimalan okretni moment od 440 Nm u kombinaciji sa ovim mjenjačem i pogonom na prednju osovinu, djeluje vrlo dobro. Zahvaljujući činjenici da ima šest stupnjeva prijenosa, omogućena je vrlo dobra iskoristivost agregata te vrlo mali gubitak momenta prilikom promjene stupnja prijenosa.

Ovisno o vrsti vozača, odnosno potrebama tijekom vožnje, na raspolaganju su tri načina rada. Uglađenu vožnju tijekom koje nije potrebno voditi previše brige o mijenjanju brzina omogućuje potpuna automatika koja vrlo dobro obavlja svoje zadaće.

Ljubiteljima sportskijeg načina vožnje omogućeno je uključivanje Sport moda, tijekom kojega je dobivena još veća iskoristivost agregata, pogotovo trebate li bolji odaziv na pritiskanje papučice gasa, jer promjene stupnjeva prijenosa odvijaju se pri višim okretajima. Osim toga, tu je i sekvencijalni način korištenja putem Porscheova Tiptronic sistema.

U praksi je ovaj mjenjač uz vrlo dobar agregat odlična simbioza, a rezultat toga je i vrlo uglađena potrošnja. Posljednjih 10 tisuća kilometara potrošili smo 923 litre dizelskog goriva, čime je potrošnja od 9,23 litre više nego li odličan podatak ako uzmemo u obzir da je najviše kilometara napravljen pri bržoj vožnji autocestama Europe.


Peugeot 607 2,7 HDi Ivoire

Motor: turbodizelski, common rail
Obujam: 2721 ccm
Snaga: 204 KS (pri 4000 okretaja)
Moment: 440 Nm (pri 1900 okretaja)
0-100 km/h: 8,7 s
Maks. brzina: 230 km/h
Pros. potrošnja: 8,4 l/100 km
Dimenzije (d/š/v): 490,2/183,5/144,2 cm
Međuos. razmak: 280 cm
Prtljažnik: 468 l

CIJENA do registracije
Gotovina: 381.000 kn
Kredit: 7590 kn (x 60)


Plus i minus

PLUS:
elegantan i profinjen dizajn, prostrana i bogato opremljena unutrašnjost

MINUS:
teško održavanje svijetle unutrašnjosti, preglasan ovjes, škirpanje sjedala

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije