POGON NA SVE KOTAČE

Po teškim terenima može se voziti za manje od 100.000 kn

Lada Niva
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/3
14.12.2013.
u 08:40

Najjeftinija je Lada Niva koja košta 87.840 kn, a cjenovno slijede moderniji i opremljeniji Dacia Duster, Fiat Panda i stara generacija Suzukija SX4

Za iznos manji od 100.000 kuna u Hrvatskoj se nudi samo jedan off road model. Za deset tisuća kuna preko te granice nudi se još jedan, a u kategoriji do 130.000 kn ukupno su četiri modela. U potrazi za najjeftinijim modelima s 4x4 pogonom pretražili smo hrvatsko tržište.

Ozbiljna i povoljna

Lada Niva po cijeni od 87.840 kuna ne donosi gotovo ništa od komfora današnjih vozila, ali neće zapeti na teškom terenu. S dobrim gumama, za Nivu nema nesavladivog terena, jer karakterizira ju odličan ovjes, robusna mehanika, veća odignutost od tla (23 cm). Uz stalni pogon na sva četiri kotača, Lada Niva ima mogućnost uključivanja blokade središnjeg diferencijala te reducirani prijenos. Benzinski 1,7-litreni motor razvija 82 KS. Za električno pokretana stakla, ESP ili zračne jastuke ne možete ni doplatiti, ali za klima uređaj možete, kao i za plinsku instalaciju. Doplata od 8000 kuna za plinsku instalaciju ovdje se svakako isplati.

Suzuki Jimny 1,3 nudi se po cijeni od 141.723 kn, s metalik bojom. Benzinski agregat u modelu s pogonom na sva četiri kotača i reduktorom razvija 85 KS. JLX AC oprema obuhvaća, među ostalim, prednje zračne jastuke, ABS, pomoć pri naglom kočenju, servo upravljač, električno pokretanje prednjih stakala, klima uređaj, radio CD, grijanje prednjih sjedala. Nova generacija Suzukija SX4 u 1,6 Premium 4WD verziji sa 120 KS bez metalik boje košta 158.508 kn. U ponudi je i ‘stari’ SX4, također sa 120 konja. Košta od 122.461 kn za 4x4 izvedbu bez metalik boje.

U ponudi i stari SX4

Oprema GLX AC obuhvaća servo upravljač, el. pokretanje prednjih stakala, daljinsko centralno zaključavanje, grijanje prednjih sjedala, klima uređaj, radio CD MP3, putno računalo, zaštitu blatobrana, pragova i branika, krovne nosače, prednje i bočne zračne jastuke, zračne zavjese, ESP... Razumljivo, stara se generacija traži više od nove.

Komentara 1

Avatar flegmatik
flegmatik
14:58 14.12.2013.

Gluposti. Pa nisu terenci za savladjivanje teskih terena, vec: - za sminku, - da bi vozac sjedio poviseno i tako imao bolji pregled prometa, pogotovo u guzvi, - da bi vozacu dao osjecaj sigurnosti jer se vozi u velikom prometnomtnom vozilu i - da bi proizvodjaci automobila izvukli vise novaca od kupaca koji kupuju terence iako ne znaju tocno zasto im treba.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije