Nakon što su se kupci poznatog trgovačkog lanca Müller žalili na razlike u cijenama pojedinih artikala, što je obavljeno i na Facebook stranici "Halo, inspektore", u Facebook objavama priložene su fotografije neusklađenih cijena na proizvodu i na izdanom računu. Tako se, primjerice, na jednom proizvodu može vidjeti naljepnica s cijenom od 49,99 eura, dok je na izdanom računu za isti proizvod navedena cijena od 51,49 eura. Drugi primjer je objava kupca koji je kupio slušalice označene cijenom od 20,99 eura, dok mu je za njih naplaćeno 26,49 eura.
Te razlike nisu male pa su iz trgovačkog lanca poslali priopćenje. U priopćenju su potvrdili da su se artikli iz njihove ponude greškom naplaćivali skuplje, izrazili su žaljenje zbog tog propusta te se obvezali na povrat novca svojim kupcima. Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti.
"Ovim se putem želimo ispričati zbog nastale situacije u kojoj je došlo do krivog iskazivanja cijene određenih proizvoda i dovođenja potrošača u zabludu, suprotno pravilima o zaštiti prava potrošača i zakonskim obvezama. Kontrolom smo utvrdili mogućnost pogreške u označavanju cijene određenih proizvoda, što je moglo uzrokovati zabunu među kupcima i stvoriti netočnu percepciju o cijeni tih proizvoda.
Naša tvrtka žali zbog ove situacije te potvrđujemo da nije bilo namjerne prevare s naše strane, već je riječ o ljudskoj pogrešci uslijed velike frekvencije kupaca tijekom božićnog perioda. Kako bi se spriječile slične situacije u budućnosti, poduzeli smo sljedeće mjere: Provodimo kontrolu označavanja cijena kako bismo osigurali da svi proizvodi na našim prodajnim mjestima imaju točne cijene i da su u skladu s važećim zakonodavstvom; Organiziramo obuku za naše zaposlenike kako bi se poboljšala njihova pažnja pri označavanju proizvoda, čime ćemo osigurati točnost u komunikaciji s potrošačima.
Vjerujemo da će ove mjere biti dovoljne kako bismo osigurali usklađenost sa svim zakonodavnim propisima i kako bismo očuvali povjerenje naših potrošača. Kod svih utvrđenih razlika, potrošač ima pravo na povrat koji će biti izvršen u cijelosti u iznosu razlike između iskazane cijene na proizvodu i plaćene cijene na blagajni. Povrat je moguće napraviti na svim našim prodajnim mjestima uz predočenje artikla i računa kako bi se utvrdila razlika u cijeni.
U slučaju gubitka računa, potrošač bi trebao kontaktirati prodajno mjesto na kojem je obavljena kupnja te navesti datum i vrijeme kupovine kako bi se mogla napraviti pretraga računa. Za kupce koji ne žive u blizini naših prodajnih mjesta potrebno se javiti s navedenom problematikom na naš službeni mail: info@mueller.hr kako bismo dogovorili zajedničko rješenje. Ispričavamo se zbog eventualnih neugodnosti te zahvaljujemo na Vašem razumijevanju. Naša tvrtka se zalaže za pružanje kvalitetnih usluga i prava naših kupaca, te ćemo i dalje raditi na tome da naši proizvodi i usluge budu u skladu s najvišim standardima", izvijestili su iz Müllera.
FOTO Traje oproštaj od legendarnog Amerikanca: Pripremljena šestodnevna ceremonija, na sprovod stižu brojni predsjednici
Odlično, sada nek još izjednače cijene sa müllerom u njemačkoj i dm i u kauflandu. Nikakvi mehanizmi zaštite svojih građana od strane naše vlade. Jadno do bola, a kad bi .alo skupili glave i bojkotirali trgovce sve bi se promijenilo... ovce smo...