Peta generacija globalno najprodavanijeg SUV-a na svijetu, Honde CR-V, stigla je na naše tržište po početnoj cijeni od 229.990 kuna u verziji s 1,5 VTEC turbo motorom, preciznim 6-brzinskim ručnim mjenjačem, prednjim pogonom i vrlo solidnom opremom Comfort.
Honda je još jedan japanski proizvođač koji više neće nuditi dizelske motore, pa se CR-V trenutačno nudi samo uz 1,5 VTEC turbobenzinski motor sa 173 KS i 220 Nm uz 6-brzinski ručni mjenjač (s prednjim i AWD pogonom) i 193 KS i 243 Nm okretnog momenta u kombinaciji s CVT kontinuiranim automatskim mjenjačem i AWD pogonom. Iduće godine će biti predstavljen hibridni CR-V.
Isprobali smo ga na kraćoj ruti i možemo reći da ne treba biti skeptičan prema 1,5-litrenom turbobenzincu koji u Civicu naprosto dominira i čini ga pravim sportašem, dok je u robusnom i prostranom CRV-u, koji se nudi uz 5 ili 7 sjedala, sasvim dovoljno agilan i ugodan za vožnju. Treba priznati da dizelaši jesu štedljiviji (ali ne više toliko), ali i bučniji te manje uglađeni. CVT mjenač radi glatko i bez trzaja, tek je kod snažnog ubrzanja nešto bučniji od tradicionalnih automatika.
Dinamičnost velikog i prostranog automobila je - bez obzira na SUV karoseriju - na zavidnoj razini, baš kako se od Honde i očekuje. Svi modeli CR-V u Hrvatsku će opet dolaziti iz japanske tvornice.
U Hrvatskoj je predstavljen i blago redizajniran manji SUV HR-V (dužina 430 cm), kojem je početna cijena 187.990 kuna za model s 1,5 iVTEC benzincem sa 130 KS i Comfort opremom.
Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:
Honde su možda relativno uglađeni i sposobni auti, al su užasno preskupi za naše tržište, izuzme li se nekoliko regija u kojima se ipak ima poprilično puno novaca! Dati za SUV preko 200.000 kN u vrijeme kad dobar dio građanađana u teškoj besparici ili vozi aute stare preko 10 godina, ili si ni ne može priuštiti motornog ljubimca, luksuz je prvog reda! A kad se već govori o SUV vozilima, u toj i takvoj Hrvatskoj dominira jedan drugi Japanac, Suzuki Vitara, koji se pokazao izrazito pouzdanim vozilom, a uz vrlo pristojnu kvalitetu auta, nudi i brdo dodatne opreme čak i u nižim varijantama! A što je najvažnije, Vitara je neusporedivo povoljniji auto, čiji početni modeli koštaju oko 114.000 kN, dok i oni jači, s modernim turbo benzinskim motorom od 140 ks i poprilično bigatom opremom koštaju oko 140.000 kN!