Problem s takvim strojevima je teža upravljivost u gradu, u što spada i pregrijavanje i 'kuhanje mašine' kad asfalt vrije na +40 C. Tracer je pokazivao da se njegov stroj zagrijao i na 105-106 C, ali nije se gasio...
Yamaha je s novim modelom za 2015. godinu, MT-09 Tracerom potvrdila zbog čega je prepoznata kao brend s najboljim omjerom uloženog i dobivenog. Za 83.900 kn dobit ćete robusni, moćni motor koji je u pravom smislu putni, za turneju do Norh Capa, a istodobno je i vozilo za manevre u gradskoj vrevi, ekonomično i lako upravljivo.
Tracer je zapravo 'nabildana' verzija MT-09. Glavna razlika u odnosu na hit-model 'dark side of Japan' su prednja maska i vjetrobran koji pruža odličnu zaštitu od vjetra, što smo se uvjerili na navjetrovitijem mjestu u Hrvatskoj, na Maslenici. Tu su i štitnici za ruke, te komotno sjedalo za vozača i suvozača podesivo po visini. Tracer je sport touring model s trocilindričnim agregatom od 847 ccm koji razvija 115 KS. Tri cilindra daju karakteristični, reski zvuk sportske jurilice, a veliki okretni moment pruža mogućnost ležerne, crousing vožnje. To naglašava i mogućnost tri moda vožnje, s tim da najslabiji B mod smanjuje snagu na 95 KS (npr. za kišne uvjete). Snažna ubrzanja u svim brzinama naglašavaju koliko je to ozbiljan 'sportaš', uz sjajno prianjanje i držanje ceste, te ono najvažnije – sigurnost uz pouzdane kočnice.
Savršeni dojam zaokružuje futuristički, agresivni dizajn s jakim svjetlima u LED tehnologiji.
Yamaha je opet pogodila – ponudila je vrhunski motocikl za uzbudljive ljetne ture, ali i odlazak na posao. Zato nije slučajno da je Tracer brzo zauzeo tron među najprodavanijim motociklima u Europi ove sezone i da je prvi favorit za prestižnu titulu motocikla godine.
>> Yamaha MT-07 povoljnom cijenom izaziva velik interes javnosti