Renault je pokrenuo revoluciju predstavivši prije deset godina
jednovolumensku izvedbu Meganea Scenic. Skeptici su bili
rezervirani prema kompaktnom jednovolumenu, koji je polučio izvanredne
prodajne rezultate, te natjerao konkurente da i oni naprave svoga
predstavnika. Prije tri godine tržištu je ponuđena druga generacija, a
proteklog tjedna novinari su u okolici Pariza imali priliku upoznati
obnovljenu izvedbu.
Scenic dolazi s pet sjedala, a tu je i nešto veći Grand Scenic koji
može biti s pet ili, pak, sedam sjedala. Redizajnirana se izvedba
prepoznaje po izmijenjenom prednjem braniku, iznad kojega su smještena
redizajnirana svjetla. Stražnji se svjetlosni sklop može pohvaliti
korištenjem LED tehnologije, a za obnovljeni model pripremljeni su i
novi naplatci, te pneumatici. Scenic se može pohvaliti s pet novih boja
karoserija, pa su sada postoje tri nove nijanse plave, te nove izvedbe
sive i zelene boje.
U ponudi su i dalje četiri razine opreme, s time da je svaka od njih
sada bogatija, te se može pohvaliti novim, kvalitetnijim i svježijim
materijalima. Ne treba zaboraviti kako je Scenic otprije poznat po vrlo
jednostavnoj ali brojnoj modularnosti sjedala i korisnih prostora za
odlaganje sitnica, a tako je i u novim verzijama.
Scenic i Grand Scenic imaju bogatu paletu pogonskih agregata. Nude se
četiri dizelske izvedbe opremljene common rail tehnologijom te četiri
16-ventilska benzinca. Obujam dizelskih modela ide od 1,5 preko 1,9 do
dvije litre, a naslabiji 1,5 dCi nudi maksimalnu snagu 85 KS.
Sljedeći je u ponudi agregat istog obujma ali sa 105 konja maksimalne
snage, nakon kojega slijedi 1,9 dCi od 130 KS, dok vrh ponude čini 2,0
dCi od 150 konja. Osnovni je benzinac 1,4 od 100 konja, zatim je tu 1,6
od 110 KS te dva dvolitraša. Slabiji razvija 135 konja, dok jači
potpomognut turbo punjačem nudi 165 KS.
Dolazak u Hrvatsku najavljen je za prvi početak listopada, kada će biti
poznate i točne cijene.
VOZILI SMO Renault je predstavio obnovljeni jednovolumen Scenic