Steve Jobs, genijalni um Applea, ne posustaje u svojim zamislima te najavljuje iAd. Nakon lansiranja iPada, pločastog računala, prema kojem su mnogi bili skeptični – no podaci o prodaji neprestano ih demantiraju – Jobs je odlučio osmisliti i novi način zarade novca i ubaciti se u tržišnu nišu oglašavanja u mobilnim aplikacijama, koja još uvijek nije profitabilna. No, mobilno oglašavanje obećava, procjenjuju analitičari, a osim što Jobs planira uzeti velik dio tržišnog kolača i promijeniti način oglašavanja i putove prihoda, pobrkat će zasigurno planove svom velikom suparniku Googleu.
Zasad je mobilno oglašavanje skromno te je Jobs unaprijed, "za sitne pare", 300 milijuna dolara, kupio tvrtku Quattro. Naravno, u usporedbi s trenutačnom vrijednošću Applea, koja iznosi 217 milijardi dolara. Analitičari pak potencijale mobilnog oglašavanja do 2013. godine uzdižu do 700 milijuna dolara od kojih bi upravo iAd mogao zauzeti 380 milijuna, no daljnje mogućnosti su tvrde neslućene. Jobs smatra da je mobilno oglašavanje doista moguće krojiti prema pojedincu i njegovim potrebama i interesima slično kao što Google misli da je putem gmaila moguće točnije "ciljati" oglase prema pojedincima.
Apple može, primjerice, koristiti mobilne telefone i lokaciju korisnika kao temelj, nuditi oglase spram toga gdje se korisnik nalazi. U Appleu tvrde da žele pomoći developerima aplikacija da zarade uz oglase ne bi li i dalje razvijali nove aplikacije i nudili ih besplatno. Mnogi zasad stavljaju oglase u appsove, no to još uvijek izgleda jadno, izjavio je Jobs, koji planira iAdsovima pogurati svoje mobilne naprave na tržište.
nema šanse da većina korisnika mobitela dozvoli prikaz lokacije gdje se nalaze i još da im dozvoli da ih bombardiraju reklamama. Svašta, ako je i od Jobsa. Reklame su nešto najnegativnije u očima korisnika, oni žele uslugu a ne reklame. Udario mu uspjeh iTunesa i Iphonea u glavu pa sad misli da može sve