Na testu: Usporedo s dolaskom na domaće tržište isprobali smo peti Škodin model u proizvodnoj paleti te prvi češki SUV - Yeti

Škoda Yeti! Prvi češki terenac privlači cijenom - 123.413 kuna

škoda yeti
Boris Ščitar
13.10.2009.
u 10:56

Vjerujemo da će od testiranog, jačeg benzinca od 160 konja, ipak traženiji biti dizelom pogonjeni agregati.

Kao što smo i najavili još tijekom lipnja, nakon međunarodnog novinarskog predstavljanja, na tržište je sada stigao Škodin model Yeti. Odmah nakon službenog lansiranja imali smo priliku jedan primjerak dobiti i na testiranje. Riječ je o 1,8-litrenoj TSI benzinskoj izvedbi od 160 konja. Nakon početnog 1,2-litrenog modela od 105 KS to je jedina još benzinska varijanta, a koja dolazi isključivo s 4x4 pogonom.

Originalan dizajn
Već na prvi pogled Yeti je nešto sasvim drugačije od dosadašnjih modela u SUV segmentu. Prepoznatljiva i dosta visoka prednja maska na koju se nastavlja, gotovo pa vodoravno postavljen, poklopac motora odaje vrlo pravilne crte koje se protežu do samog kraja vozila. Baš te pravilne crte inače ne bi povezali s vozilima SUV segmenta, ali ipak netko je trebao eksperimentirati i s ovakvim osvježenjem. Uostalom, dizajn je nešto o čemu se može raspravljati unedogled, stoga svakome ostavljamo mogućnost da sam prosudi sviđa li mu se ili ne.

Dio na koji se ipak ne može prigovoriti svakako je završna obrada koja je izvedena na vrlo visokoj razini. Iako je Škoda u Volkswagenovoj grupaciji svrstana iz istoimene automobilske marke, na primjeru Yetija možemo reći da je kvaliteta istovjetna (ako ne i bolja). Kvalitetni i oku ugodni materijali te sve posloženo vrlo logično odlike su putničke kabine. Zamjerka je na zeleno-bijeloj boji osvjetljenja prekidača, pokazivača i displeja, a moglo je sve biti identično.

U vožnji se Yeti ponaša vrlo dobro iako sumnjamo da će testirani agregat biti vrlo tražena roba. To ne znači da nije dobar, ali vjerujemo da će prednost ipak dobiti dizelska izvedba. Okretni moment dostupan već pri 1500 okretaja nudi mogućnost vrlo dobrog ubrzanja već od samog starta. Češći i jači pritisci papučice gasa dovode do povećanja potrošnje, a tijekom testa kretala nam se manje od deset litara.

Ručni mjenjač
Prigovor ide i malo prenisko postavljenoj ručici, inače vrlo dobrog, 6-stupanjskog mjenjača, pogotovo kad je u kombinaciji s naslonom za ruku između prednjih sjedala. Prenisko postavljena ručica, prilikom jačeg potezanja, kad se želi ubaciti u prvi stupanj prijenosa, može se malo prejako pritisnuti i zapravo ubaciti u vožnju unatrag. Nudi se vrlo solidna preglednost. S obzirom na klasu kojoj pripada, očekivali smo i mrvicu više prostora u području, u širinu, oko vozačeva koljena.

Bez obzira što je već početni paket opreme vrlo dobro opremljen, kad se pogleda cijena testnog primjerka od 193.428 kuna, malo je razočaravajuće da na stražnjim vratima prozori nisu električno pokretni. No stavimo li sve to na stranu, inovativan dizajn, izvrsna kvaliteta izrade te početna cijena od 123.413 kuna i četverogodišnje jamstvo vjerujemo da su dobri argumenti za uspješno osvajanje tržišta.

Ključne riječi

Komentara 5

DU
Deleted user
12:06 16.10.2009.

Dobro da postoje komentatori jer bi inače po ovom novinaru ispalo da je besplatan samo moraš uplatiti oko 200 000 kn i tvoj je.

ZG
zgubidan
15:44 19.10.2009.

LOLČINA!!!

RE
reason
12:30 13.10.2009.

Skupo.. al nama hrvatima je sve jeftino, pa nek nam bude..

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije