Novi Jeep Wrangler u Hrvatskoj se nudi po cijeni od 447.000 kuna, a mi smo isprobali izvedbu Unlimited 2,2 Multijet Sahara ATX8. Modernizirani dizajn i u novoj je generaciji zadržao autentične značajke iskonskog Wranglera, no donosi brojne novotarije zadužene za komforniju vožnju, ali i za još bolje performanse na cesti i izvan nje. Novi 2,2-litreni MultiJet II turbo dizelski motor s 200 konjskih snaga umjereno je glasan, brzog odziva i adekvatan robusnom terencu. Sve opcije motora, pa tako i ovaj, dolaze u kombinaciji s novim automatskim mjenjačem s osam brzina. Mjenjač je brz i ugodan te se savršeno uklopio u Wranglerov imidž.
Iako je Wrangler prvenstveno čvrst, robustan automobil za svladavanje grubog terena, sasvim je upotrebljiv i u svakodnevnim situacijama. Naravno, ako baš ne očekujete da vas baš razmazi profinjenošću, jer - unatoč bogato opremljenom interijeru - Wrangler je zadržao izvorni karakter. On je i dalje grubijan. Dotjeran i sa svim modernim tehnologijama, ali grubijan. I kao takav nam se iznimno svidio. Ima nešto jako privlačno u spoju blagodati modernog doba i iskonske snage, u spoznaji da (gotovo) da nema terena preko kojega se ne možete prevesti.
Novi Wrangler nudi dva napredna sustava pogona na sva četiri kotača, aktivne i na zahtjev neprekidno uključene sustave CommandTrac i Rock-Trac, električne blokade osovine, blokadu diferencijala s ograničenim proklizavanjem. Ručicom pored mjenjača vozač bira koji će pogon koristiti - samo stražnji, prebacivanje do 50% pogona na prednje kotače, stalni 4WD ili će uključiti reduktor da svlada najteže prepreke.
U normalnom, gradskom prometu Wrangler privlači upečatljivim kockastim dizajnom, a od vozača traži da bude svjestan gabarita vozila, prvenstveno izbačenih blatobrana i isturenog branika. Iako ima bočne stepenice za lakši pristup, nižim osobama malo je teže ući u automobil. Napredni tehnološki sadržaji u Wrangleru uključuju nova LED prednja i stražnja svjetla, novi sustav Uconnect sa značajkama Apple CarPlay i Android Auto te mogućnošću odabira više dodirnih zaslona. Opremljen je brojnim sigurnosnim i zaštitnim sustavima, uključujući sustav za nadzor mrtvog kuta i sustav otkrivanja drugog vozila pod pravim kutom pri kretanju unatrag, kameru za vožnju unatrag, elektronički sustav za nadzor stabilnosti vozila s elektroničkim sustavom protiv prevrtanja.
Prozori se otvaraju el. putem, a tako se podešavaju i grijani retrovizori, klima-uređaj je automatski, svjetla se pale automatski. Ima tempomat, limitator brzine, putno računalo, kontrolne tipke na upravljaču, Uconnect sa 8,8-inčnim dodirnim ekranom, stražnje parkirne senzore, stražnju kameru... Bogato opremljen isprobani primjerak stoji 579.396 kuna.
Pogledajte gdje su nove kamere na hrvatskim cestama: