“Boxer diesel” natpis straga nešto je čega na Imprezama tradicionalno nije bilo. Nikakvo čudo, Japanci tek odnedavno u programu imaju dvolitreni dizelski motor koji su sami razvili držeći se samonametnute tradicije: bokser konfiguracija s nasuprotno položenim cilindrima jamči nisko težište i iznimno miran rad.
Posao je odrađen sjajno: motor je iznimno tih i miran u radu, štedljivo raspolaže gorivom, a uz to je iznimno snažan (150 KS i 380 Nm). U svakoj od šest brzina Impreza bez ikakva napora sjajno ubrzava i lakoćom postiže 210 km/h najveće brzine.
Potrošnja je vrlo umjerena: prosjek testa iznosio je samo 6,8 l/100 km. I to unatoč stalnom pogonu na sve kotače koji nudi veliku dozu aktivne sigurnosti i sjajno prianjanje u svakoj prilici. U ponudi su dva modela, običan i Sport. Testirani Sport je posve opremljen i na izgled identičan WRX modelu sa 230 KS. Na poklopcu motora je isti usisnik za zrak, karoserija je obrubljena spojlerima, straga je velika ispušna cijev, a laki naplatci imaju promjer 17 cola.
U kabini su grijana sportska sjedala, CD izmjenjivač, tempomat i mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa koji smo upoznali u dizelskom Foresteru. Ručica bi mogla biti malo preciznija i to je jedini prigovor koji se može uputiti ovoj Imprezi. Naime, ovjes je jednostavno sjajan, udobniji nego u gotovo svih suparnika, iako upravljivost pritom ne pati. I upravljač je ugodno lagan i precizan, pa je slika još povoljnija. Impreza je serijski opremljena i ksenon svjetlima.
Imprezi 2.0 T-D Sport cijena je u cjeniku 225.700 kuna, ali trenutačno je na akciji te se prodaje za 203.500 kuna. Tko se odrekne malo luksuza, ili mu sportski nastup nije previše bitan, može se voziti u RS modelu za 185.000 kuna. Dašak relijaške atmosfere uz nisku potrošnju goriva i prikladnost za svaki dan nude oba modela u neograničenim količinama.
Subaru Impreza 2.0 T-D: Relijaška ikona za svakodnevnu vožnju
Posao je odrađen sjajno: motor je iznimno tih i miran u radu, štedljivo raspolaže gorivom, a uz to je iznimno snažan (150 KS i 380 Nm).
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.