Nakon što smo nedavno vozili Suzuki GSR 600 B-King, na red je došao GSX-R 600. Klasa supersportskih motocikala od 600 prostornih centimetara sve je traženija, pa ne čudi što je velika konkurencija. Dominiraju ipak japanski primjerci, a Suzuki je s ovogodišnjim modelom u samom vrhu, možda čak i na prvoj poziciji.
Poznata kombinacija plavo bijele boje, samo sa crvenom R oznakom, i one manje upućene odmah će obavijestiti da je riječ o Suzukiju. Novodizajnirana prednja maska s integriranim svjetlosnim sklopom, ispod kojega su usisi zraka, pokazuje agresivnost koju kasnije potvrđuje i agregat. Pokazivači smjerova ugrađeni su u prednju stranu bočnih ogledala, koja su dosta dobro izvedena te se lagano mogu namjestiti. Ispod vjetrobranskog je stakla instrumentna ploča koja vozaču otkriva kako radi agregat, te u kojem je stupnju prijenosa. Kratki spremnik goriva omogućuje lagano pronalaženje idealnog položaja sjedenja. Stražnje svjetlo i pokazivači smjerova integrirani su u rep motocikla.
Ovjes koji čine podesiva upside-down prednja vilica, promjera 41 mm, te aluminijska stražnja vilica s podesivim jednostrukim amortizerom ono su što čini GSX-R vrlo prihvatljivim u svakodnevnoj upotrebi. Mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa pokazao se iznimno dobrim i preciznim. Upravljivost je izvanredna, a zahvaljujući amortizeru upravljača, ruke ne podnose teret rada prednje vilice.
Od motora se dobiva mnogo već od samog starta, a pravo oduševljenje slijedi nakon što pokazivač broja okretaja prijeđe brojku od 7000. Stabilnost i prolasci bržim zavojima nisu problem ni vozačima s manje iskustva.Cijena od 83.100 kuna je - pogledamo li konkurente - u samoj sredini, te time prihvatljiva. To, uz odlične vozne karakteristike, čini Suzuki jako dobrim izborom.
Suzuki GSX-R 600
Motor: četverotaktni, četverocilindrični Obujam: 599 ccm Snaga: 125 KS (pri 13.500 okretaja) Moment: 68 Nm (pri 11.500 okretaja) Visina sjedala: 81 cm Prednja guma: 120/70 ZR 18 Stražnja guma: 180/55 ZR 18 Masa: 195 kg Spremnik goriva: 16,5 l