Citroën C5 od svojeg je izlaska na tržište slovio za uglađenu poslovnu limuzinu, koja se odlično snalazi i u obiteljskim ulogama.
Uz miran rad, nudi 180 KS
Udoban, prostran, ugodan u vožnji, najviše pruža na dužim putovanjima, na autocestama. No, na agilnost se ni na gradskim rutama ne možemo požaliti, tim više što je testni primjerak opremljen Hydractive III+ ovjesom. Pomoću prekidača može se mijenjati visina automobila, ali i tvrdoća samog ovjesa, te brzina odziva motora i mjenjača. Aktiviranjem sportskog moda ovjes postaje tvrđi, što će odgovarati onima kojima je Citroënov klasičan ovjes premekan. Motor se tada upušta u više okretaje, a stupnjeve prijenosa 6-brzinskog automatskog mjenjača vozač može i sam mijenjati. Isprobani BlueHDI agregat nudi 180 KS, a uz miran rad karakterizira ga i niska emisija CO2 te niska potrošnja goriva. Deklariranih 4,4 l/100 km ipak nismo uspjeli dosegnuti; tijekom testa ovaj odličan turbodizelski motor trošio nam je litru i pol više, što je i dalje dobar rezultat. Oku ugodna i kvalitetno izrađena putnička kabina limuzine duge 477,9 cm pruža dovoljno prostora za pet odraslih osoba, a za pohvalu je i u potpunosti iskoristivih 439 litara prtljažnika.
Serijski dobro opremljen
Sve su komande vozaču na dohvat ruke, a većinom sustava koje često koristimo upravlja se komandama na kolu upravljača.
Novi 7-inčni dodirni ekran, pak, objedinjuje navigaciju s 3D prikazom, multimedijski player, telefon, putno računalo i postavke vozila. C5 od početne je razine dobro opremljen, a isprobani primjerak opremom konkurira premium modelima. C5 Business BlueHDi 180 S&S EAT6 stoji 224.500 kn, a testnom je autu dodatna oprema cijenu dovela do 235.400 kn.
>> Najnovije izdanje Citroëna C3 ima i kameru u kabini