Osvježeni DS5 usvojio je novu masku i znak karakterističan za DS modele. Upečatljiva prednja maska i prodorna svjetla odlično mu stoje. Obnovljena prednja svjetla objedinjuju LED i ksenonsku tehnologiju. Uz dotjerivanje vanjštine, i unutrašnjost mu je malo izmjenjena. No, i dalje rasporedom i oblikom prekidača podsjeća na kokpit zrakoplova.
Bogatstvom opreme DS5 se jasno svrstava među premium vozila. Kupcu su dostupna masažna sjedala, vrhunski audio uređaj, dvozonski klima-uređaj, pomična duga svjetla, kamera za vožnju unatrag, prikaz bitnih informacija u visini vozačevih očiju... Testni DS5 - što serijski, što opcijski - donosi sve elemente koji boravak u vozilu čine sigurnijim i ugodnijim (nappa koža, 6 zračnih jastuka, limitator brzine na programiranje, maglenke s bočnim osvjetljenjem, radio CD MP3 s komandama na volanu, parkirni senzori, navigacija...). Pokreće ga dizelski BlueHDi od 180 KS, uparen sa 6-brzinskim automatskim prijenosom. Uz 400 Nm okretnog momenta pri 2000 o/min, DS5 snažniji motor od ovoga ne treba. Agilan je, dinamičan, a u prosjeku troši 4,3 l/100 km.
S ovim motorom i Sport Chic opremom stoji 319.550 kn, s opcijama 356.754 kn. DS5 starta od 230.050 kn.
>> Još otmjeniji i učinkovitiji modeli DS3 i DS3 Cabrio
>> DS je zasebna marka, no je li to opravdano ponudom i cijenom?
SAP - karton la' blamaž!