Toyota je predstavila novi model Aygo X, mali crossover A segmenta s dužinom od 370 cm koji na tržištu mijenja njihov najmanji model Aygo, odnosno postaje njegova treća generacija. Kao kompaktnom crossoveru s povišenim položajem sjedenja, odignutost od tla povećana je 11 mm u odnosu na prethodnu generaciju. Aygo X daje vozaču snažniji nastup na cesti. Vozačev položaj povišen je za 55 mm, što olakšava pogled oči u oči s drugim sudionicima u prometu, osobito biciklistima i pješacima.
Postavljen je na uspješnu platformu TNGA koja je prvi put korištena za novi Yaris, a nedavno i na modelu Yaris Cross. No, prtljažnik od 231 l korisnog prostora (60 l više nego dosadašnji Aygo) jamči i njegovu bolju iskoristivost od samo odlaska u trgovinu.
Moderan dizajn i četiri atraktivne dvobojne izvedbe karoserije izdvajat će ga iz mase u gradskoj gužvi. Novi koncept boja nadahnut je raznim začinima radi stvaranja jedinstvene palete boja za Aygo X, pri čemu svaka od njih izražava okuse i osobnosti automobila. Tako će kupci moći birati između četiri upečatljive boje - cardamom, čili, đumbir i borovnica, uz kontrastni crni krov i stražnji kraj. Uz to, Aygo X ima mogućnost platnenog krova s otvaranjem, prvog takvog u crossoveru A segmenta.
Toyota Smart Connect u svom središtu ima veliki dodirni zaslon od 9 inča visoke razlučivosti, ambijentalnu rasvjetu i bežično punjenje, a povezivanje s pametnim telefonima moguće je putem aplikacija Android Auto i Apple CarPlay. Sigurnosni paket Toyota Safety Sense dolazi kao standard na svim tržištima, a koristi kombinaciju senzorske kamere s jednim objektivom i radara s milimetarskim valovima, sustav predsudarne zaštite s otkrivanjem vozila koji sada djeluje pri većim brzinama.
Prvi put na modelu Aygo X pojavljuje se otkrivanje pješaka danju i noću, otkrivanje biciklista danju, pomoć u ublažavanju sudara, pametni prilagodljivi tempomat, pomoć u održavanju vozila u prometnom traku i pomoć u zakretanju upravljača u nuždi.
Za pokretanje je zadužen poznati Toyotin 1-litreni trocilindraš koji se dokazao već desetljećima u Aygu i Yarisu. Razvija 72 KS i 93 Nm okretnog momenta. Do stotke će stizati za 15,5 s, a najveća brzina mu je 158 km/h. Kupci će osim 5-stupanjskog ručnog mjenjača moći birati i CVT automatski mjenjač. Ciljana potrošnja goriva je samo 4,7 l/100 km, a emisija CO2 107 g/km. Pogon je prednji, a za razliku od konkurentskog Suzukijeva crossovera A segmenta Ignisa, Toyota u Aygu X neće nuditi 4x4 pogon. Na tržište Aygo X stiže iduće godine, a cijene još nisu pozanate.