Bolonjski sustav doveo je do potpuno nepotrebnog produljenja studija, ocijenio je danas ministar znanosti, obrazovanja i sporta Vedran Mornar.
– Tu smo pogriješili i nažalost nastavljamo griješiti, nedavno smo odobrili jedan petogodišnji studij ekonomije – rekao je Mornar na mini okruglom stolu u sklopu središnje svečanosti konferencije WinDays15, na kojoj su rezimirana mišljenja iznesena na dosadašnjim okruglim stolovima i predavanjima konferencije.
Čelnik Microsofta Hrvatska Ivan Vidaković rekao je da u Hrvatskoj nisu problem ideje ni novac, nego donošenje strategije i određivanje prioriteta. Naglasio je i važnost odlučnosti kod političara te veće efikasnosti pravosuđa.
– Nije lako poslovati ako ne znate koliko traje proces – rekao je Vidaković.
Vidaković se osvrnuo i na pad Hrvatske na globalnoj listi konkurentnosti. Rekao je da za to nije kriva mala veličina Hrvatske jer je od prvih deset zemalja na popisu malo njih pet, a u kategoriji IT-a čak sedam.
Ministar Mornar rekao je da nam treba više pozitive te je primijetio da pozitivne vijesti prolaze nezamijećeno, na što je Vidaković rekao da su informatičari po definiciji optimisti.
Na središnjoj svečanosti tijekom drugog dana Microsoftove konferencije, koja se ovaj tjedan održava u Umagu, govorila je i Adriana Boersma-Rodriguez, regionalna direktorica Microsofta.
– Mislim da je Hrvatska na dobrom putu za budućnost – rekla je. Istaknula je kako je potrebno investirati u šest megatrendova za rast: cloud, mobilnost, socijalnost, big data, sigurnost i internet stvari, a naglasila je i potrebu stalnog mijenjanja.
– Trebamo početi od sebe ako želimo uspjeti u ovom novom svijetu – dodala je Adriana Boersma-Rodriguez.
WinDays i ove godine ima humanitarnu komponentu pa je tako direktorica konferencije Nina Baras uručila ček od 25.000 kuna Jadranki Brkljačić iz Centra inkluzivne potpore "IDEM". Jadranka Brkljačić rekla je kako će centar donirani novac uložiti u opremanje učionice te nabavu didaktičkog materijala i tableta.
>> Jokić: Dominantne hrvatske političke opcije nemaju obrazovnu politiku