Svako godišnje doba ima svoje zakonitosti i u autoindustriji, a među
proizvođačima je proljeće tradicionalno vrijeme za predstavljanje novih
kabrioleta. Za potencijalne je kupce to vrijeme usporedbi po salonima i
cjenicima te odlučivanja o kupnji. Naposlijetku, sunčani i topli dani
su onima koji već posjeduju kabriolete znak da ih izvezu iz garaža i
ponosno provozaju.
Na našem je tržištu u ponudi "toples modela" tridesetak automobila.
Kabrioleti su zastupljeni u svakoj klasi, od malih do luksuznih auta,
od onih dugih dva i pol metra do petmetarskih "brodova". Isto tako,
kabriolete je moguće naći u svim cjenovnim razredima, a za najskuplje
serijske primjerke može se kupiti desetak najjeftinijih u ponudi. U
pregledu kabrioleta na našem tržištu naglasak smo stavili upravo na
najjeftinije modele, odnosno one za koje ne treba izdvojiti pravo
bogatstvo da bi se osjećali posebno.
Među sedam najjeftinijih čak je šest različitih tipova automobila, pa
kupci u cjenovnom razredu do 160.000 kuna mogu birati između kompaktnog
četverosjeda (Megane CC), malog četverosjeda (Mini), majstora pretvorbe
(Pluriel), legendarnog roadstera (Mazda MX-5), gradskih kupe-kabrioleta
(206 i Micra) ili zabavne minijature (Smart).
Duljina vozila i broj sjedala otkrivaju različite namjene i motive za
kupnju. Primjerice, za gotovo istu cijenu nude se tijesni roadster i
raskošni četverosjed, jedan za sportski provod a drugi za obiteljski
izlet s vjetrom u kosi.
Među ponuđenima je i različit izbor koncepcija skidanja krova, od
ručnog vađenja komponenti krova do potpune elektrifikacije. I ponuda
motora među serijskim je izdanjima najjeftinijih jako raznolika, od
trocilindraša u Smartu sa 61 KS, do sportski nastrojenog Miatina
agregata sa 126 KS.
KABRIOLETI Među tridesetak modela automobila "u toplesu" izabrali smo sedam najjeftinijih