Cijenu i točne datume dobavljivosti i cijene iPada u Hrvatskoj danas ne znamo, ali ćemo o tome sve znati ubrzo – rekla nam je Nina Bulovec, predstavnica Appleova zastupnika, tvrtke Apcom.
Naše iskustvo kaže da se sve o novim proizvodima obično dozna za otprilike dva tjedna. Za razliku od T-Mobilea, koji je isključivi distributer iPhonea, iPad će distribuirati tradicionalni Appleov distributer.
U manje od dan nakon promocije Appleova novog uređaja zamjećujemo pojačano zanimanje tzv. netehničke publike, potencijalnih korisnika. Uoči objave se, naprotiv, za osobine iPada najviše zanimala specijalizirana informatička publika.
Zbogom sučelju s mišem!
Prve reakcije u nas i u svijetu mogu se razabrati upravo po toj razdjelnici: publika koja je uređaj iščekivala razočarana je što iPad nema ugrađenu kameru, što elementi operativnoga sustava korisniku nisu dostupni na način kako su dostupni na osobnim račualima.
Tehničari ponajprije hvale rafinirano upravljanje dodirima prstiju. Pokreti su prirodni, odziv uređaja je – koliko se vidi – gladak i bez zastajkivanja, prikazani programi uglavnom su radili bez teškoća, a naglašava se i velik potencijal iPada kao platforme za igre. Glavni je dobitak što se iPadom upravlja dodirom, a to je predslika budućnosti u kojoj za miša, kao upravljačko sučelje, više nema budućnosti!
Dizajn i jednostavnost
Opću publiku opsjenio je jednostavni, profinjeni dizajn i vrlo jednostavno upravljanje. Mnogi koji su namjeravali kupiti prijenosno računalo, sada bi pričekali i možda se predomislili.
Dimenzije iPada od 243x190x13,5 mm i težina od samo 700 grama mnogima su privlačni. Uz sposobnost da se nosi s internetom i medijski bogatim sadržajem kao što je novi format e-knjige i e-novina s iBookstoreom, bit će dovoljan i jednostavniji telefon.
Nakladnici u iPadu napokon vide platformu koja bi postupno mogla zamijeniti tisak na papiru, slično kako su iTunesi promijenili kanale distribucije glazbene industrije, a AppStore distribuciju softvera. Appleove su dionice sa 200 u srijedu u samo nekoliko sati poskočile na 208 dolara.
Prvo i prvo Apple je hit gdje god se pojave. Ne moram objasnjavati sto znaci Brand name. iPad sa svojom 499$ pocetnom cijenom je itekako dostupan studentima. Mac je ionako vec dominantan sa vise od 50% (ne znam tocno koliko)ko) trziista medu studentima na colege i university. iPad pruza zastitu od Flash mana i problema, a ujedno otvara vrata novom HTML5 stadardu. Youtube vec ima HTML5 beta verziju. Check it out please! Plus ima iBook (Kindle killer) koji ce prije ili kasnije zamjeniti kupovanje knjiga na svim skolama. Sjeti se koje su probleme imali hrvatski studenti na pocetku godine. Da ne reklamiram vise nego kaj treba - svi vi koji ne znate kaj je iPad ustvari bolje da se ne sramotite negativnim komentarima i ne trkeljate vise. I na kraju 3G verzija se prodaje unlocked bez ugovora. Halllllooooo ... Za sve negativce i ostale Microsoft zohare evo i dusevne hrane vjerojatno directed by Steve B. http://www.metacafe.com/watch/131515/ipad/ Sretno