Veliki Opelov monovolumen - Zafiru Tourer - isprobali smo u luksuznoj Cosmo izvedbi. Sedam sjedala presvučenih crnom perforiranom kožom može primiti sedam odraslih putnika, a ako je potrebno više prostora ustupiti prtljazi, njihovo sklapanje u podnicu iznimno je jednostavno.
Kad su u funkciji i sjedala u trećem redu, ne možete računati na pretjerano izdašan prtljažni prostor, ali i tada ostaje dovoljno prostora za vikend-prtljagu. Cosmo oprema podrazumijeva Lounge sjedala u drugom redu, što bitno povećava komfor. Naime, drugi red sjedala čine tri zasebna sjedala koja se mogu neovisno preklopiti i pomicati - uzdužno za 21 cm. Uz Lounge sustav, naslon srednjeg sjedala preklapanjem se pretvara u naslon za ruke, a vanjska sjedala uzdužno se mogu pomicati za 28 cm. Također, mogu se pomaknuti pet cm prema sredini kabine.
Iako 466 centimetara dug automobil podrazumijeva krstareće putovanje, testna Zafira može i potegnuti. Potentan dizelski motor sa 165 KS odlično surađuje s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Sportska šasija ovu kombinaciju čini još dinamičnijom.Već početna Enjoy oprema podrazumijeva, među ostalim, prednje i bočne zračne jastuke i zračne zavjese, ABS, ESP, dvozonski automatski klima uređaj, radio CD MP3, el. podizače stakala, tempomat, maglenke. Zafira Tourer Enjoy s isprobanim agregatom košta 212.900 kuna. Iznimno bogata Zafira Tourer Cosmo 2,0 DTH stoji 234.000 kn. Dodatna oprema, pak, testnom je modelu cijenu povisila na 275.050 kuna.