Današnja regulacija prometa kroz križanja, bilo da je riječ o pravilu desne strane, znakovima ili semaforima, zastarjeli je koncept. Stoga su znanstvenici s MIT-a u SAD-u osmislili novi koncept upravljanja, sličan onome koji se koristi u zrakoplovstvu, a za koji smatraju da bi smanjio broj nesreća koje su posljedica ljudske greške, ali i smanjio gužve.
Takozvana slot križanja temelje se na matematičkom modeliranju i oslanjaju se na senzore kako bi automobili bili na sigurnoj udaljenosti. U idealnom slučaju, kažu znanstvenici, vozila bi, a ne čovjek, bila glavna u vožnji, kao što je slučaj kod Googleova prototipa auta bez vozača. Autima bi upravljala mrežna arhitektura na zgradama i sugerirala kada je vrijeme da se krene, zaustavi, ubrza ili uspori.
>> Googleov samovozeći auto nema brisače na vjetrobranu jer mu ne trebaju
Znanstvenici su izmislili da vise ne mozete sami izvrnuti sijalicu i zavrnuti novu kada pregori na autu, vec da morate to uraditi u servisu i platiti oko 1000, tisucu kuna bar kod mene. Zato oprezno sa tim Znanstvenici !!!