Imate li osjećaj kako vas kolege na poslu ne doživljavaju ozbiljno, a šefovi ne poštuju, vrijeme je da se zapitate u čemu je problem, piše Business Insider. Ponašate se li na poslu kao što se ponašate kod kuće ili s prijateljima velika je vjerojatnost kako će kolege krenuti prevrtati očima čim vas spaze kako ulazite u ured.
Donosimo vam neke od najčešćih pogrešaka zbog kojih biste mogli izgubiti poštovanje kolega.
1. Previše detalja o privatnom životu
Selfiji s vašeg tuluma ili pikanterije iz ljubavnog života vama su možda zanimljivi, ali samo vama. Otkrivanje previše detalja o privatnom životu kod drugih može stvoriti dojam kako ste narcisoidni i željni pažnje te prije svega indiskretni.
2. Stalno 'kukanje'
Uredsko okruženje u kojem ste slobodni izraziti nezadovoljstvo je itekako poželjno, no postoje i oni koji se bezrazložno žale na svaku sitnicu.
3. Laganje ili krađa
Neki ljudi misle kako su 'sitne laži' dopuštene jer svatko malo pretjeruje u svom životopisu, zar ne? Krivo! Mnogi vjeruju kako je laganje neprihvatljivo, a isto vrijedi i za krađu sitnica poput uredskog materijala.
4. Izbjegavanje posla
Radno vrijeme dovoljno je naporno i bez oni koji odbijaju ponijeti svoj dio tereta. Zbog previše slobodnih dana i lažnih bolovanja zamrzit će vas kolege koji redovito dolaze na posao-
5. Pretjerano dramatiziranje
Nitko nema vremena za vaše ekscese i histeriziranje. Svi se mi suočavamo s problemima, no ako se pritom svaki put pretvarate u razmaženu divu, kolege će vas izbjegavati u širokom luku.
6. Neprestano kašnjenje
Bilo da kasnite na posao, sastanke ili pak ne poštujete rokove, kolegama će dosaditi neprestano vas čekati jer će zaključiti kako ste sebični i neorganizirani te ne poštujete tuđe vrijeme.
7. Tračanje
Iako se čini kako svi uživamo u tračanju pritom često i osuđujemo onog koji širi tračeve jer znamo kako ne možemo imati povjerenja u takvu osobu.
8. Psovanje
Iako se čini kako je psovanje izvrstan ispušni ventil to ne znači da će na njega svi reagirati jednako.
9. Neprimjerena odjeća
Iako mnoge tvrtke potiču ležerno odijevanje to ne znači kako na posao možete doći u trenirci ili pidžami.
10. Ponašate se licemjerno
Budite čvrsti i stojite iza svojih riječi i postupaka. Ako pričate jedno, a radite drugo teško ćete zadobiti povjerenje kolega.
11. Krivite sve oko sebe
Ljudi poštuju one koji preuzimaju odgovornost za svoje postupke. Ako su vam uvijek krivi svi drugi djelovat ćete neodgovorno i sitničavo.
>> Kako što bezbolnije tražiti povišicu