A1 hrvatska

A1 povećao prihode u prvom tromjesečju, gotovo 30 posto više kapitalnih ulaganja

Zagreb: Zgrada A1 Hrvatska
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
1/3
27.04.2022.
u 09:25

Od ostalih poslovnih pokazatelja za prvo tromjesečje iz te tvrtke iznose da je broj kućanstava koja koriste A1 fiksne usluge povećan za 4,3 posto u odnosu na lanjsko prvo tromjesečje

Tvrtka A1 Hrvatska u prvom je tromjesečju unatoč nepovoljnim ekonomskim kretanjima ostvarila porast ukupnih prihoda za 1,5 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 107,5 milijuna eura, kao i porast operativne dobiti (EBITDA) za 6,3 posto, na 38 milijuna eura, doznaje se u srijedu iz tog telekoma.

Napominjući kako je EBITDA porasla zbog nižih operativnih troškova, iz A1 Hrvatska na upit ističu da su u prvom tromjesečju ostvarili veće prihode i od fiksnih i od mobilnih usluga, kao i da je nastavak izgradnje i modernizacija fiksne i mobilne infrastrukture generirao 19,6 milijuna eura kapitalnih ulaganja, što je 27 posto više nego lani.

- Početak ove godine obilježila je gotovo jednaka tržišna dinamika kao i u posljednjem kvartalu 2021. godine. Shodno tome, A1 Hrvatska uz povećane investicije ostvaruje nastavak trenda pozitivnih ključnih pokazatelja poslovanja. Poremećaji lanaca opskrbe i rast cijena sirovina i čipova, inflacija te cijene energenata imaju sve veći pritisak na poslovanje - komentiraju iz A1 Hrvatska, čiji su poslovni rezultati objavljeni u Beču, u sklopu rezultata matične A1 Telekom Austria Grupe.

Najveća fiksna mreža

Od ostalih poslovnih pokazatelja za prvo tromjesečje iz te tvrtke iznose da je broj kućanstava koja koriste A1 fiksne usluge povećan za 4,3 posto u odnosu na lanjsko prvo tromjesečje, a porastao je i broj korisnika širokopojasnih priključaka za 8,4 posto te TV usluga za 0,4 posto. Pad broja korisnika fiksne telefonije nastavio se pak i ove godine, i to za 0,7 posto.

I u mobilnom segmentu porastao je broj korisnika uz ugovor, za 6,5 posto, što je utjecalo na rast ukupne mobilne baze korisnika, za 2 posto. Komentirajući rezultate predsjednik Uprave A1 Hrvatska Jiří Dvorjančansky istaknuo je da je nastavak trenda dobrih poslovnih pokazatelja rezultat prilagodbe na promijenjene tržišne uvjete i pravovremenog odgovora na potrebe korisnika.

- Uslijed nepovoljnih ekonomskih uvjeta ulažemo i štedimo još efikasnije. Zahvaljujući pametnom investiranju imamo najveću širokopojasnu fiksnu mrežu temeljenu na optičkom pristupu, s kojom obuhvaćamo 600 tisuća kućanstava u Hrvatskoj, a u iduće dvije godine planiramo dosegnuti ukupno 800 tisuća, što je i velika podrška razvoju gospodarstva te napretku Hrvatske prema Indeksu digitalnog gospodarstva i društva (DESI) - naglašava Dvorjančansky.

Pritom podsjeća i da je A1 Hrvatska krajem prošle godine otvorila i najmoderniji regionalni podatkovni centar s fiksnom i mobilnom infrastrukturom te pametnim i ICT rješenjima, čime su, kako poručuje, "pouzdan partner svakom pojedincu, kompaniji i državnoj upravi u njihovoj digitalnoj transformaciji".

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije