Domaći brand Adria, u okviru svoje izvozne orijentacije, 2017. godinu započeo je prodorom na vrlo veliko i značajno ukrajinsko tržište. Sklopljen je ugovor s pouzdanim distributerom o plasmanu Adria proizvoda, u brojne ukrajinske trgovine, wine barove i restorane.
Plasmanu Adria proizvoda prethodio je dugotrajan i, često, kompliciran postupak pripreme izvozne dokumentacije, brojna testiranja i analize, a izvozni tim Adrie izuzetno je ponosan na ispunjenje svih preduvjeta i izazova koje zahtjeva ulazak proizvoda na ovako veliko tržište.
Iz firme poručuju da su dobri izvozni rezultati nastavak kontinuirane politike ulaganja u kvalitetu proizvoda, a potom i u marketing i promociju, prvenstveno kroz sudjelovanje na brojnim inozemnim sajmovima.
Dobrim izvoznim rezultatima i sve većoj afirmiranosti Adria proizvoda u svijetu zasigurno doprinosi i redizajnirana web stranica koja je krajem prošle godine napravljena u skladu sa svjetskim trendovima (bilingualna, responzivna, jezgrovita i jednostavna za korištenje). Preporučujemo da navedeno provjerite klikom na: www.dupin-adria.com.