Poslovni rezultati

Adriatica.net ostvarila porast prodaje od četiri posto

turizam
Goran Jakuš/Pixsell
10.03.2010.
u 11:03

Rast prodaje u prvom redu odnosi se na segment kongresnog turizma, poznatog pod skraćenicom MICE, a rezultat je promjene opće klime postojećih i novih korporativnih klijenata.

U prvom tromjesečju nakon dokapitalizacije Adriatica.net ostvarila je porast prodaje od četiri posto.

Rast prodaje, između ostaloga, u prvom se redu odnosi na segment kongresnog turizma, poznatog pod skraćenicom MICE, a rezultat je promjene opće klime postojećih i novih korporativnih klijenata, koji u novoj vlasničkoj strukturi vide dodatnu sigurnost i nove mogućnosti proširivanja poslovanja, navodi se u priopćenju kompanije.

U Adriatica.netu pripremaju konferencije i sajmove u Hrvatskoj i inozemstvu, a ističu i kako se rast prodaje bilježi u segmentima krstarenja, ali i u produkciji Jadrana. Ističu kako je Atlas Airtoursov katalog „Jadran“ ubrzo po lansiranju na tržište ostvario blagi porast broja putnika u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Komentara 1

OB
-obrisani-
11:42 10.03.2010.

Zasto sve te lazi? Da se opravdaju promasene investicije u Adriatica. net? PLJUC!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije