Čuvar kućnog budžeta

Aplikacija 33% ima kataloge svih dućana, a prati i kad je akcija na vaš omiljeni proizvod

Josip Muller iz Osijeka
Robert Anić/PIXSELL
21.07.2022.
u 23:00

Platforma koju je Muller razvio s partnerima iz Bugarske i Njemačke skupila je već 30.000 korisnika, a dostupna je na Google Playju

Poskupljenja su praktično svakodnevna. Da biste održali kućni budžet na razini od prije nekoliko mjeseci, poželjno je da budete vrlo brzi. No, listanje kataloga ponude trgovačkih lanaca traži neko vrijeme, a po pojedine artikle treba krenuti u rano jutro kada počne akcija na njih. Josip Muller iz Osijeka ima rješenje za vas. Aplikacija koju je razvio s partnerima iz Bugarske i Njemačke skupila je već 30.000 korisnika. Na Google Playju pronaći ćete je pod imenom 33%.

Sve je u iskustvu

– Osnovna je ideja napraviti aplikaciju koja će, jednostavno, zamijeniti papir, odnosno kataloge koje trgovački lanci plasiraju u naše poštanske sandučiće te na svoje internetske stranice, gdje ih možete prelistati. Bilo je već u ponudi aplikacija koje su objedinjavale sve te kataloge pa je korisnik na jednome mjestu mogao prelistati sve, no opet je to bilo u formatu PDF-a. Aplikacijom 33% dobivate mogućnost praćenja ponuda i popusta za konkretan proizvod, to je nešto što još nije ponuđeno kod nas – kaže Muller, koji ima dugo iskustvo u maloprodaji, a stekao ga je radeći za velike globalne korporacije poput Procter&​Gamblea ili Johnson&Johnsona. Tamo je upoznao navike kupaca, proces donošenja odluke o kupnji, kao i navike pri uporabi tražilice poput Googlea. Aplikacija i radi poput Googlea ili Facebooka, interaktivna je, temeljena je na željama i potrebama korisnika.

– Sve je u iskustvu korisnika. Cilj nam je bio napraviti aplikaciju kojom će se lako služiti i oni skromnijeg informatičkog znanja, na kojoj će informacije biti čitke te jednostavno dostupne. Samo je tako moguće zamijeniti papir kao medij za plasiranje informacija o proizvodima, što je dodatno korisno i u ekološkom smislu, pa i cjenovnom za trgovačke lance jer je papir za tiskanje sve skuplji – kaže Muller. Dakle, sve je prilično jednostavno. Nakon što ste skinuli aplikaciju s Google Playja, možete je prilagoditi na više načina: odabrati trgovine (u bližoj budućnosti predviđene su i drogerije, ljekarne…) u neposrednoj blizini, pa zatim omiljene proizvode za koje želite pratiti ponude i popuste (hrana, piće, kozmetika, higijenske potrepštine…), uključiti druge korisnike s kojima možete razmjenjivati preferencije. Geolokacija, odnosno obavijesti o ponudama u neposrednoj vašoj blizini u realnom vremenu također je nešto o čemu se razmišlja u smislu daljnjeg razvoja. I sve se odabire vrlo jednostavno.

– Nekoliko prijatelja, ljubitelja piva, reklo mi je kako redovito koriste aplikaciju da putem nje pronađu gdje je pivo na akciji. Jedan, tako, primjerice, godinama nije ušao u Kaufland, ali kad je pronašao pivo na akciji – odmah je tamo obavio svoju tjednu kupnju! Uvjereni smo da ćemo svojom aplikacijom razviti neke nove navike kupaca te ujedno pružiti i trgovcu kvalitetniju analitiku navika kupaca, što je također jedan od načina na koji planiramo monetizirati aplikaciju u budućnosti – kaže Muller. Objasnio je kako je 33% doista vrlo korisna aplikacija kada se radi o proizvodima široke potrošnje kakav je, na primjer, deterdžent.

– To je odličan primjer jer je riječ o robi koja dolazi u velikom pakiranju, košta poprilično i praktično je uvijek neki od tih proizvoda na popustu, a ti popusti nisu maleni (idu i do 50 posto). Tako je moguće prosječno, uporabom aplikacije, odnosno popusta koje će ona naznačiti za deterdžente, uštedjeti na njihovoj kupnji oko 30 posto godišnje. Jasno, aplikacijom se ostvaruju popusti i na druge proizvode; sam sam, recimo, ljubitelj tamne čokolade, pa gdje vidim ponudu – krećem! Tako se i sam uvjerim radi li naša aplikacija doista dobro – govori nam. Nakon menadžerske karijere, Muller je krenuo u vlastiti startup u kojem s partnerima iz Bugarske i Njemačke razvija prvu aplikaciju – 33%.

Već sad uspješna

– Cilj je u Hrvatskoj razviti i isprobati aplikaciju te dokazati da dobro funkcionira i široko je prihvaćena. Softverski razvoj aplikacije trenutačno je u Bugarskoj, a planira se djelomice raditi i u Hrvatskoj. Integracija značajki umjetne inteligencije i strojnog učenja učinit će ovu aplikaciju jedinstvenom i konkurentnom za plasman na puno veća i zahtjevnija europska tržišta poput Njemačke. Kao temeljni model održivog financiranja vidimo oglašavanje, no ne onako kako to nude klasični mediji, nego personalizirano, maksimalno relevantno i uz korištenje premium pozicija, upravo kako to, primjerice, radi Google. Ako vas u tražilici korisnik ne pronađe za 3-4 sekunde, praktično vas nema. Mislimo da će trgovački lanci biti zainteresirani da se njihovi proizvodi posebno ističu u ponudama, respektirajući, naravno, kvalitetu i sveobuhvatnost informacija koje aplikacija pruža – govori Josip Muller nastavljajući kako već sad aplikacija pokazuje veliku uspješnost s obzirom na broj korisnika, no mora biti skalabilna tako da ju je moguće brzo prilagoditi drugim tržištima te omogućiti ponudu većeg broja raznovrsnih maloprodajnih lanaca.

– Nakon Njemačke, gledamo da aplikacija postane i globalnom, što bi bio dosta velik uspjeh – kaže Muller.

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije