S obzirom na trendove prema kojima se sve manje bankarskog poslovanja odvija po poslovnicama, banke će tržišni udio morati zadržavati na druge načine: prema McKinseyevoj studiji pokušavaju to povećavanjem ulaganja u ciljani marketing.
Tako je JPMorgan Chase & Co, najveća američka banka po imovini, u 2018. izdatak za reklame povećala 13 posto, na 3,3 milijarde dolara. No, problem je što se korelacija između kapaciteta ulaganja u oglašavanje i zadržavanja tržišta počela smanjivati, a banke sve više investiraju u razvijanje digitalnih kanala i alata kojima bi privukli klijente te u kampanje koje populariziraju te aplikacije.
Ciljani marketing i znanje o njemu pritom su bolji adut od količine novca koja im je na raspolaganju pa se sve više eksperimentira s novim načinima oglašavanja: umjesto plaćanja oglasa u Wall Street Journalu ili na Super Bowlu, preispituju mogu li pronaći put da dobiju isti doseg za manje troška.
Istodobno je udio klijenata koji žele obavljati transakcije u poslovnicama pao s 38 posto u 2016. na 26 posto u 2018., a poslovnice su, prema McKinseyevoj studiji, i dalje kanal koji pruža priliku za osvajanje tržišta. Usto, snaga brenda usko je povezana s udjelom depozita klijenata.