Karlovačka pivovara ponijela se gore od hrvatskih političara. Uprava tvrtke danima je nijekala bilo kakvu odgovornost za trovanje slučajnog prolaznika i ugrožavanje života i zdravlja ljudi iako je sve upućivalo na to da je otrov (amonijak ili ugljikov dioksid, svejedno) izašao iz njihova tvorničkoga kruga. U Hrvatskoj je već bilo incidenata u blizini tvornica, ali ne pamti se da je neka iole značajnija tvrtka pokazala toliko bešćutnosti prema sugrađanima kao što je to učinila Karlovačka pivovara.
Umjesto da na strah reagiraju brzim kontrolama i točnim informacijama, (kao što je učinila Vindija kod ptičje gripe) stekao se dojam da su se svi koji nešto znače u Karlovcu udružili u namjeri da prikriju tragove i zaštite krivca. Neoprostiva pogreška za Heineken i za direktoricu pivovare Monique Peters, koja je na čelo tvrtke došla prije deset mjeseci! To više što je riječ o menadžerici koja se 15 godina mukotrpno uspinjala po korporacijskoj ljestvici Heinekena te je prati glas odlučne i efikasne direktorice o kojoj se u Karlovcu nije čulo ništa loše.
Znalci kažu da Karlovačka pivovara godinama funkcionira kao država u državi, pa su se protekli tjedan i ponijeli u skladu sa povlaštenim statusom. Skrivali su tragove, negirali mogućnost krivnje, nisu se odvažili ni na učtivu korporativnu ispriku, a kamoli na "Žao nam je" iz usta predsjednice uprave. Incident sa trovanjem pokazao je koliko je opasno kad se utjecaj velikih korporacija pretjerano prelijeva preko tvorničkog kruga.
Zbog poreza i naknada koje plaća Karlovačka pivovara ima golemu važnost za osiromašeni grad kao što je Karlovac. Tu su još i donacije za sportske, zdravstvene, zabavne (Dani piva) i druge izdatke kojima se Heineken predstavlja kao socijalno odgovorna kompanija. Gore od uprave pivovare koja je navodno angažirala četu marketinških stručnjaka da joj pomogne ublažiti posljedice javne blamaže (što li su samo radili?) ponijele su se lokalne i državne službe koje su plaćene da štite zdravlje i sigurnost ljudi.
Umjesto toga, oni su štitili svoje dobre veze s moćnom rukom hraniteljicom, kojoj će sada trebati milijuni kuna da speru ljagu s imena. Karlovčani drže petinu domaćeg tržišta piva, a incident se poklopio sa nekim marketinški važnim iskoracima konkurencije. Šteta će sigurno premašiti milijun eura, koliko stoji investicija u pogon za pročišćivanje otpadnih voda. Čudi što pivovara koja godišnje ostvaruje 60 milijuna kuna dobiti takvog pogona - nema.