Sezona je tek počela, a za Bizovačke toplice 2019. već je rekordna godina. Sva očekivanja premašio je lipanj – čak 33.172 kupača uskočila su u njihove bazene, dok se lani u istome mjesecu kupalo njih 14.542. Porast je to od 128 posto. Takav rezultat za referentno razdoblje od 1. lipnja do 1. srpnja u Bizovcu ne bilježe još od 2008.. Da je sezona presedan, potvrđuje i rast prihoda.
Prihod od hrane i pića povećao se proteklog mjeseca za 153 posto, a ukupni prihodi na bazenima, dakle od ulaznice, hrane i pića, skočili su za 146 posto, u odnosu na lanjski lipanj.
Dramatično je to poboljšalo i godišnju statistiku. U prvoj polovici 2019. bilo je 66.907 kupača, što je 51 posto više nego u istom razdoblju lani, kada ih je izbrojano 45.037.
Bizovačka ravnica pretvorila se, tako, u najveću slavonsku plažu.
– Proširili smo se. Sunčalište je veće za 800 metara četvornih, ukupno je čak 1600 ležaljki, 500 više nego prošle godine, tako da uistinu možemo reći da imamo najuređeniju, najljepšu i najveću plažu u Slavoniji. Posjetitelje čekaju i nove kabine za presvlačenje, povećali smo i broj sjedećih mjesta u ugostiteljskim objektima, a samim time i kvalitetu usluge – navodi Marcel Medak, direktor društva Bizovačke toplice.
Za četvrtinu se povećao broj organiziranih dolazaka grupa na kupalište u prvih 6 mjeseci 2019., u odnosu na prvu polovicu 2018. , a bilježe i zanimljiv trend.
– Svakim danom je sve veći broj mađarskih gostiju, ušli smo na to tržište koje je prema broju termi, geotermalnih izvora, raznolikosti ponude te tradiciji među vodećima u Europi i oni vrlo dobro znaju što traže. Činjenica da su nas prepoznali jako nam puno znači – ističe Jelena Brandeker, voditeljica prodaje i marketinga, Sunčane toplice. Raste i broj gostiju iz BiH.
– Drago mi je da su posjetitelji prepoznali kvalitetu i naš golemi trud, jer iz godine u godinu se trudimo podići standarde. Otkad smo preuzeli Bizovačke toplice, 2013. radimo sve kako bismo im vratili nekadašnji sjaj, no ovo što se događa, premašilo je i naša najoptimističnija očekivanja. Osluškujemo potrebe i navike naših gostiju, a sada, u jednom danu, njihov broj zna preći i 3000 – govori, pak, Milan Dumenčić, direktor hotel Termia.
U obnovu i nove sadržaje Aquapolisa dosad je uloženo 40 milijuna kuna. Bizovačke toplice, devastirane i u stečaju, Jako Andabaka kupio je, podsjetimo, u ljeto 2014..
– Jedanaest je vrhunskih bazena, odlična i vrlo raznolika ugostiteljska ponuda koja nas izdvaja od ostalih, sličnih objekata, vrhunska animacija, imamo organizirani nno kupanje i besplatan prijevoz na njega u sezoni, multifunkcionalno igralište, sunčalište… Sad, nakon pet godina, mogu s ponosom reći: ovaj je tim ponovno postavio Bizovačke toplice na noge, Vjerujem da primjera sličnog ovome nema u Hrvatskoj. Posljednjim proširenjem sunčališta za dodatnih 800 kvadrata dobili smo pravu plažu posred Slavonije - gotovo kao da ste na moru – zaključuje Milan Dumenčić.