Kao predvodnik društveno odgovornog i održivog poslovanja na hrvatskom tržištu, Coca-Cola HBC Hrvatska je posvećena poslovnom rastu koji potiče napredak njenih kupaca, ispunjava očekivanja vjernih potrošača, razvija potencijale zaposlenika i doprinosi društvu i okolišu. Ispravnost takvog pristupa potvrdilo je i novo Izvješće o održivome poslovanju koje obuhvaća rezultate za 2019. godinu te pokazuje uspješno ispunjavanje ili nadmašivanje ciljeva održivosti postavljenih na razini Skupine Coca-Cola HBC, koje je tvrtka dio.
Među ključnim ciljevima je osiguranje poticajnog i uključivog radnog okruženja koje omogućuje zaposlenicima razvoj i puno ispunjenje svojih potencijala te istodobno učvršćuje poziciju tvrtke kao jednog od najpoželjnijih hrvatskih poslodavaca. Coca-Cola HBC Hrvatska posebno brine za osiguranje jednakih mogućnosti i potpune ravnopravnosti svih zaposlenika, a u 2019. godini sa ženama na 48% rukovodećih položaja već je nadomak cilja od 50% do 2025. godine.
Ulaganja u inovativna rješenja u području ambalaže dio su vizije Coca-Cole HBC Hrvatska Svijet bez otpada. Udio recikliranoga materijala u plastičnim bocama bezalkoholnih napitaka proizvedenima u zagrebačkoj punionici u 2019. godini je povećan s 10 % na 20 %, a ambalaža svih napitaka u ponudi Coca-Cole HBC Hrvatska može se u potpunosti reciklirati.
Zajedno s partnerima duž čitavog lanca vrijednosti Coca-Cola HBC Hrvatska smanjuje svoj utjecaj na okoliš, pa je tako izravna emisija ugljikova dioksida u 2019. bila niža za 14 % u odnosu na 2017. godinu. Tijekom 2019. godine 66,35 % ukupne energije koja se upotrebljava u punionici bilo je iz obnovljivih izvora, a električna energija u proizvodnom postrojenju u potpunosti dolazi iz obnovljivih izvora još od 2015. godine. U istom je razdoblju potrošnja vode po litri proizvedenoga napitka smanjena za 6,3 %.
Uz široki utjecaj svog poslovanja, Coca-Cola HBC Hrvatska daje doprinos lokalnoj zajednici i kroz društveno odgovorne projekte adresirajući ključne izazove s kojima se ljudi u njoj susreću. Tako je od 2017. do kraja 2019. godine čak 2501 nezaposlena mlada osoba osnaživala ključne vještine tražene na tržištu rada kroz projekt Coca-Colina podrška mladima. Partnere u prodajnom kanalu za ugostiteljstvo Coca-Cola HBC Hrvatska od 2019. godine podržava kroz projekt Raise the Bar pružajući prilike za razvoj talentiranim konobarima, barmenima ali i kuharima, slastičarima te osoblju za posluživanje u restoranima. Uz brigu za mlade i ulaganje u razvoj ugostiteljskog sektora, društveno odgovorni projekti odražavaju i predanost tvrtke zaštiti okoliša, pa je tako u 2018. i 2019. godini kroz projekt od Izvora do mora organizirano 25 akcija čišćenja s 1300 sudionika i 30,3 tone prikupljenog otpada.
Tvrtka također niz godina surađuje s Hrvatskim Crvenim križem u pružanju pomoći zajednici u izvanrednim i kriznim situacijama. Tako je Coca-Cola u Hrvatskoj, samo u 2020. i 2021. godini, uz pomoć The Coca-Cola Foundation, donirala Crvenom križu više od 3.7 milijuna kuna. Ovogodišnja donacija, vrijedna milijun kuna, bila je usmjerena za podršku zajednici nakon razornog potresa koji je pogodio Glinu, Petrinju, Sisak i okolna mjesta. Donacijom 2,7 milijuna kuna u 2020. godini Coca-Cola u Hrvatskoj je spremno osigurala podršku za borbu protiv pandemije bolesti COVID-19 te za pomoć nakon potresa u Zagrebu i Petrinji. Uz financijsku pomoć donirano je i više od 15 tisuća litara vode i napitaka Crvenom križu, medicinskom osoblju, vatrogascima i ugroženim skupinama građana. Također, i tijekom poplava 2019. godine, Coca-Cola u Hrvatskoj je donirala više od 10.000 boca vode pomoći.
Pročitajte više ovdje.