Agrokorovo ulaganje u Ljubljani

Čak 5000 artikala prvi put u ponudi

Mercator Šiška
Foto: Mercator
22.07.2016.
u 08:54

U Mercator Šišku, malo veći od najvećega Super Konzuma u Radničkoj u Zagrebu, uloženo je nekoliko milijuna eura. Nudi se 35 tisuća artikala

S preuređenom trgovinom u Ljubljani Mercator na domaćem i regionalnom tržištu učvršćuje svoj položaj koji će mu osigurati da postane uzor i preuzme vodeću ulogu u naprednom konceptu kupnje, kazao je Ante Todorić, predsjednik NO-a Mercatora i dopredsjednik koncerna Agrokor na otvaranju obnovljene prodavaonice Mercator Šiška u Ljubljani.

Nešto veći od Super Konzuma Radnička u Zagrebu, koji je u nekadašnjem Mercatorovu centru otvoren potkraj lanjske godine kao nastavak kontinuiranog uvođenja najbolje svjetske maloprodajne prakse i pomicanja granica u poslovanju, Mercator Šiška, u čiju je obnovu uloženo nekoliko milijuna eura, na 6000 kvadrata nudi 35.000 artikala, od kojih je 5000, čulo se, prvi put u ponudi, a u njemu je i 60 drugih trgovina.

Kupnja je dignuta na višu razinu, na interaktivno iskustvo tijekom kojega kupac može razgledavati i pratiti pripremu hrane od pekarnice i mesnice do trendi slastičarnice i suši bara. U pekarnici se može vidjeti kako se priprema tijesto i peče kruh, čak i odabrati sastojke za pizzu po želji. U odjelu delikatesa zriju koluti plemenitih sireva, suše se suhomesnate delicije, a tko želi, može dobiti i odojka na ražnju. Pazilo se i na veliku zastupljenost najboljih malih lokalnih proizvođača, craft pivovara, ekološke proizvode...

Blagajničke trake produljene su na tri metra, a osim pet metara dugog vodenog zida na odjelu vode, svakako treba istaknuti i 280 metara opreme za hlađenje ili pak 3M sken blagajne te novu aplikaciju M sken Mobil, koja omogućuje da se i mobilnim telefonom skeniraju proizvodi i kupuju kao s M skenom.

Toni Balažić, predsjednik uprave Mercatora, kaže da je Mercator tijekom povijesnog razvoja poslovanja uvijek uvodio nove trendove u trgovini, ne samo u Sloveniji nego i u cijeloj regiji. Bio je, tvrdi, prvi trgovački lanac koji je uveo nove brendove, vlastitu robnu marku, karticu lojalnosti, samoposlužne blagajne, internetsku trgovinu... 

>>Ledo je prošle godine zaradio 168, a za isplatu dividendi će izdvojiti 133 milijuna kuna

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije