Istraživanje GfK Centra za tržišna istraživanja potvrdilo je status City Centera one kao omiljenog shopping odredišta u Hrvatskoj. Sve ankete provedene među građanima već godinama stavljaju City Center one na prvo mjesto kvalitetnog i ugodnog shoppinga, pa su ti Centri dobitnici i prestižnih nagrada za kvalitetu: Qudal, Best Buy i Superbrands, što je dodatno potvrđeno ovim istraživanjem provedenim u trećem kvartalu 2013. godine.
Na pitanje koji shopping centar najčešće posjećuju, više od 30% ispitanika iz Zagreba i okolice u ovom istraživanju se odlučilo za City Center one East i West, što je najviši postotak za ovo područje. Čak 77% posjetitelja dva zagrebačka Centra dolazi iz urbane sredine, tj. iz naselja koja broje više od 100.000 stanovnika.
Dalmatinci su naveli City Center one Split kao shopping centar koji najčešće posjećuju u postotku od 33,80% te konkurenciju u toj regiji ostavili iza sebe.
Istraživanje je pokazalo da potrošači u Hrvatskoj najviše u shopping centrima cijene dobar omjer cijene i kvalitete, raznolik asortiman te dobre akcije i popuste – a sve to su pronašli u City Centeru one.