Višedesetljetna prisutnost kompanije kao što je Coca-Cola pokazuje da je poslovanje u Hrvatskoj moguće i privlačno i drugim velikim kompanijama.
Cilj Vlade je poboljšanje uvjeta poslovanja provođenjem Nacionalnog programa reformi i smanjivanje raznih neporeznih nameta za od 25 do 30%. Vjerujem da je i Coca-Cola osjetila koristi od porezne reforme početkom godine – rekla je potpredsjednica Vlade i ministrica gospodarstva Martina Dalić na jučerašnjem predstavljanju Studije o socioekonomskom utjecaju Coca-Cole u RH u 2016.
Prva bočica prije 49 godina
Studija je obuhvatila izravan utjecaj i doprinos Coca-Cole HBC Hrvatska i Coca-Cola Adria, ali i neizravan doprinos ostvaren suradnjom s partnerima, s 1100 dobavljača i 32.800 kupaca. Prva hrvatska bočica Coca-Cole proizvedena je u zagrebačkoj punionici prije 49 godina, a danas se tu proizvodi 80% ukupne ponude bezalkoholnih pića te multinacionalke za hrvatsko tržište, čak 142 mil. litara. S 463 zaposlenika Coca-Cola zapošljava 24% radnika u hrvatskoj industriji bezalkoholnih pića.
– Ukupna je vrijednost doprinosa Coca-Cole u obliku plaća, poreza i dobiti u 2016. iznosila 1,8 mlrd. kuna, 0,5% ukupnog BDP-a. Izravno stvara 219 mil. kuna dodane vrijednosti, a svakom kunom dodane vrijednosti koju izravno stvaramo podržavamo stvaranje još 7 kuna dodane vrijednosti u hrvatskom gospodarstvu – istaknula je glavna direktorica Coca Cole HBC za Hrvatsku, BiH i Sloveniju Ruža Tomić Fontana.
U zajednicu uložili 9 mil. kn
Osim toga, svako radno mjesto u Coca-Coli osigurava još 18 radnih mjesta unutar njihova lanca vrijednosti, dodala je ističući i da od ukupnog doprinosa Coca-Cole BDP-u na porezne prihode otpada 1, 17 mlrd. kuna, odnosno 65%, što čini 1% ukupnog iznosa poreznih prihoda uplaćenih u RH u 2016.
Direktor franšize Coca-Cole za Bugarsku, RH, BiH i Sloveniju Stojan Ivanov kazao je da je tvrtka od 2012. u projekte u zajednici uložila 9 mil. kuna, potrošnju vode smanjila za 16, a proizvodnju otpada za 39%. Ministrica Dalić jučer je opovrgnula da je s čelnicima Coca-Cole razgovarala o zainteresiranosti te tvrtke za Jamnicu te istaknula da će buduća vlasnička struktura Agrokorovih tvrtki ovisiti o vjerovnicima.
Večernji je postao smeće. Plaćeni oglas coca cole ide najnormalnije pod članak...