Utjecaj na okoliš i hrvatsko društvo u cjelini

Coca-Coli HBC Hrvatska najviša ocjena za održivi razvoj

Coca-Cola
arhiv vl
02.12.2009.
u 15:25

U području ljudskih potencijala Coca-Cola HBC Hrvatska, kako su ocijenili neovisni stručnjaci, u samome je vrhu u RH, dok se u ulaganjima u zajednicu ističe inventivnim suradničkim projektima koji nadilaze klasičan pristup doniranja u zajednicu.

Izvješćem o održivosti za 2007. i 2008. godinu u kojima je, prema riječima glavnog direktora Nikolausa Kalaitzdakisa, postala prva kompanija u regiji koja je dobila najvišu razinu A, Coca-Cola HBC Hrvatska jučer je u Zagrebu obilježila 10. godišnjicu promicanja društvene odgovornosti. U skladu s najstrožim svjetskim standardima izvješćivanja tvrtka je, naime, objavila podatke o svojemu poslovanju u Hrvatskoj te utjecaju na okoliš i hrvatsko društvo u cjelini, što je, čulo se jučer, izraz njezine istinske predanosti razvoju korporacijske društvene odgovornosti.

Izvješće za 2007. i 2008. ocjenjivala je neovisna komisija Upravnog vijeća Hrvatskoga poslovnog savjeta za održivi razvoj i utvrdila uspješnu primjenu najviših zadanih standarda izvješćivanja o održivosti Globalne inicijative za izvješćivanje (GRI). Coca-Cola je, pokazalo se, uspjela utjeloviti četiri temeljne postavke održivoga razvoja u RH: ulaganje u lokalnu zajednicu, zaštitu okoliša, tržište i radno okružje.

Donoseći pregled aktivnosti tvrtke u 2007. i 2008. godini, treće po redu izvješće kompanije prikazuje tijek napretka Coca-Cole HBC Hrvatska u posljednje dvije godine. U sklopu toga dokumenta izneseni su postignuti rezultati, strategija razvitka te vrijednosti i poslovni pristup potrošačima i dobavljačima. Okosnica održivoga razvitka briga je za okoliš, a u sklopu izvješća predstavljeni su i podaci o učinku na okoliš, sustavi nadzora i osiguranja kvalitete u proizvodnji te strategija nadzora nad rizicima i upravljanja njima. Dva područja koja se osobito ističu u izvještajnome razdoblju za 2007. i 2008. godinu su ljudski potencijali i ulaganja u zajednicu. U području ljudskih potencijala Coca-Cola HBC Hrvatska je, kako su ocijenili neovisni stručnjaci, u samome vrhu u RH, dok se u ulaganjima u zajednicu ističe inventivnim suradničkim projektima koji nadilaze klasičan pristup doniranja u zajednicu. U posljednje dvije godine, samo kad je o novcu riječ, Coca-Cola HBC izdvojila je više od 5 milijuna kuna za donacije, dok su ulaganja u zaštitu okoliša iznosila više od 3,5 milijuna kuna.

Usto, zaposlenici Coca-Cole HBC Hrvatska dobrovoljnim radom aktivno pridonose projektima u koje tvrtka ulaže, čime se razvija osjedaj vlasništva nad projektima te društvenim i okolišnim kapitalom koje ti projekti unapređuju.

- Vizija je Coca-Cole HBC Hrvatska biti neprijeporan predvodnik. Kako bismo to uistinu ostvarili, neprestano radimo na razvoju korporacijske društvene odgovornosti. Još važnije, ideju odgovornoga ponašanja ugradili smo u sve aktivnosti u tvrtki. Rezultati i informacije izneseni u ovome dokumentu koristit će potrošačima, ali i zaposlenicima, interesnim udrugama i drugim tvrtkama kao primjer načina predstavljanja izvan tradicionalnih okvira te stoga što pokazuju praktičnu namjeru približavanja ideji održivoga razvoja koju promiče Coca-Cola HBC Hrvatska - kazao je Nikolaos Kalaitzidakis, glavni direktor Coca-Cole HBC Hrvatska.

Izvješće o održivosti sastavili su Denis Redžepagić i Paul Stubbs iz Ekonomskog instituta Zagreb u suradnji s tvrtkinom stručnom skupinom koju su predvodili direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Boška Trbojević i stručni suradnik i urednik izvješća o održivosti Igor Ćutuk.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije