Maloprodajni trgovac obućom Deichmann lani je u Hrvatskoj ostvario 297 milijuna kuna prometa, 4,2% više u odnosu na 2014., a u 34 prodavaonice prodano je 1,64 milijuna pari cipela, 40.000 više nego prehodne godine, priopćili su iz te kompanije.
– Od 2012. kad smo preuzeli vodeću ulogu na tržištu, jača naša pozicija jer se dosljedno prilagođavamo potrebama naših kupaca – kazao je Boris Kopič, direktor Deichmanna, koji je u Hrvatskoj prisutan od 2007. Ove godine, najavljeno je, otvaraju se i dućani u Bjelovaru i Puli.
Deichmann trgovina obućom u Hrvatskoj pripada Deichmann grupi sa sjedištem u Essenu. Ovo obiteljsko poduzeće najveći je trgovac obućom na malo u Europi, a osim u 23 europske zemlje, uspješno posluje i u SAD-u. Promet grupe u 2015. porastao je za 8,3 posto s 4,9 milijardi eura na 5,3 milijarde eura, od čega je neto promet 4,6 milijardi eura.
U lanjskoj godini grupa je diljem svijeta prodala više od 172 milijuna pari cipela u prodavaonicama i online-trgovinama. Krajem 2015. grupa je imala 3.710 prodavaonica, 110 više nego prethodne godine. Broj zaposlenika rastao je za 1150 u odnosu na prošlu godinu - u Hrvatskoj za 10-ak (na 251) - pa je Deichmann globalno godinu završio s 37.300 zaposlenih.
U ovoj godini predviđena su dalja ulaganja u međunarodnu infrastrukturu od oko 233 milijuna eura.
Suft.