S gotovo dvije milijarde kuna prometa u poslovnoj 2013./2014. godini koja je završila 30 rujna, dm-drogerie markt osamnaestu je godinu za redom potvrdio lidersku poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. Prema riječima direktora Mirka Mrakužića, ukupan lanjski promet iznosio je 1,97 milijardi kuna, što je u odnosu na lanjsku godinu porast od 0,48 posto. Dobit je u odnosu na lanjsku godinu 8% manja i iznosi nešto više od 70 milijuna kuna, no to je još uvijek dobra dobit s kojom i dalje možemo vrlo solidno poslovati, a da i vlasniku kapitala osiguramo dovoljan povrat investicije, rekao je Mrakužić.
- U protekloj poslovnoj godini investirali smo 39,7 milijuna kuna u otvaranje i modernizaciju naših prodavaonica te otvorili 72 nova radna mjesta - naglasio je.
Prema rezultatima istraživanja agencije Ipsos Puls kupci su u najvećoj mjeri lojalni dm-u zbog izvrsne kvalitete i cijene dm robne marke. U protekloj poslovnoj godini udio robne marke u ukupnom prometu iznosio je 26 %.
Drugi najčešći razlog lojalnosti kupaca je dobar odnos dm-a prema zaposlenicima što su prepoznali i ispitanici u istraživanju portala Moj posao. Petu godinu zaredom dm je proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Hrvatskoj. Presudni faktori odabira su harmonični odnosi na radnom mjestu, visina plaće i dodatne pogodnosti te sigurnost radnog mjesta. Prosječna neto plaća radnika u dm-u iznosi 8528,82 kune, daleko više od hrvatskog prosjeka, a da brinu o zaposlenicama koje i unatoč rodiljnom dopustu ostvaruju 13. i 14. plaću, poklon bonove, 3000 kuna za novorođenčad, dovoljno govori činjenica što ih je 99 trenutačno na rodiljnom dopustu, 9% ukupno zaposlenih u dm-u Hrvatska. Djelatnike, istaknuto je jučer, potiču i na profesionalno usavršavanje. U protekloj poslovnoj godini dm je organizirao 67 seminara, edukacija i radionica za djelatnike.
Na predstavljanju poslovnih rezultata članovi Uprave dm-a osvrnuli su se na suradnju s hrvatskim dobavljačima. Od ukupnog broja dobavljača dm-a četvrtina su hrvatski dobavljači s isključivo hrvatskim proizvodima. Devet hrvatskih dobavljača odabrano je na dm-ovom natječaju „...jer najbolje dolazi iz prirode!“ za obiteljsko-poljoprivredna gospodarstva te se u dm-u ovih dana mogu naći ekološki proizvodi od češnjaka iz Benkovca i lješnjaka iz Preloga, do mljevenog rogača iz Komiže i čaja od listova maslina iz Šestanovaca. Potrošačka košarica u prosjeku je za 99 lipa manja nego lani i iznosi 77,55 kuna po kupcu, pri čemu su vidljivi nešto drugačiji trendovi - porast udjela prodaje vlastite marke. No, dm je, rečeno je, još uvijek taj dašak luksuza, kojega su građani mogu priuštiti. u asortimanu robne marke najprodavanija je hrana za kućne ljubimce, papirnata konfekcija i pelene. Svaka peta pelena u Hrvatskoj kupljena je u dm-u.
U idućoj poslovnoj godini, najavljeno je, cilj je sadašnji 154 prodavaonice, u kojima je zaposleno 1295 djelatnika u 60 gradova, dići na 160 u što će se investirati oko 50 milijuna kuna.
Müller, Müller, Müller, nikakav DM! Müller u svom asortimanu ima iskljucivo originalne njemacke proizvode namijenjene zapadnom trzistu, dok DM uglavnom nudi srot proizveden u europskoj Kini, tj Poljskoj te Madjarskoj koji nose ime poznatih marki ali namijenjenih za istocno trziste, sto znaci nizu i nisku kvalitetu! A cijena im je ista kao originalnim i kvalitetnim proizvodima! Jednako kao i LIDL..u Italiji nudi perfektnu domacu robu po povoljnim cijenama, dok nas nudi toksicni otpad iz ponovno istih zemalja,Poljske i Madjarske, vrlo niske i upitne kvalitete i ispravnosti (mesni i mlijecni proizvodi pogotovo). Zato, no thanks.