rezUltati

Tromjesečna dobit Podravke dosegnula 59,8 milijuna kuna

03.03.2015. Koprivnica - Upravna zgrada prehrambene i farmaceutske kompanije Podravka.
Foto: Marko Jurinec/PIXSELL
30.04.2015.
u 15:23

Nastavak snažnog rasta profitnih marži u segmentu prehrane glavni je razlog, navodi se, što je Podravka prvi kvartal zaključila uz 59,8 mil. kuna neto dobiti

Strateško poslovno područje Prehrana nakon duljeg razdoblja nije opterećeno troškovima otpremnina i vrijednosnih usklađenja te je pokazalo svoj pravi potencijal sa 58 milijuna kuna neto dobiti, ističe uprava Podravke u izvješću o poslovanju u prvom kvartalu. Nastavak snažnog rasta profitnih marži u segmentu prehrane glavni je razlog, navodi se, što je Podravka prvi kvartal zaključila uz 59,8 mil. kuna neto dobiti.

Efekti restrukturiranja

– Rezultati potvrđuju naše najave kako će pravi efekti restrukturiranja biti vidljivi tek ove godine. Ostvarili smo rast u gotovo svim pokazateljima profitabilnosti, a jednako tako i u samim prihodima. Pred kompanijom je mnogo izazova, uvjereni smo da se možemo nositi s njima i dovesti Podravku u krug 20% najuspješnijih u našoj branši – kaže predsjednik uprave Zvonimir Mršić.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 783,9 milijuna kuna, 4,7 posto više nego lani. Prehrana je ostvarila od prodaje 612,1 milijun kuna, više 5,9 posto u odnosu na godinu ranije. Prihodi Farmaceutike iznosili su 171,8 milijuna kuna što predstavlja blagi rast u odnosu na godinu prije. Na ovakav rezultat negativno je utjecalo, objašnjavaju, smanjenje cijena lijekova na recept propisano nalogom HZZO-a u veljači 2014.

Tečajne razlike

Trag su ostavile i tečajne razlike, na neto razini zabilježile su negativan učinak iskazan kroz 5,3 milijuna kuna, što se primarno veže uz rusku rublju. Strateško područje Farmaceutika uspjelo je količinskim rastom prodaje i poboljšanjem efikasnosti kompenzirati negativni utjecaj tečajnih razlika i ostvariti rast profitabilnosti.

Kada je riječ o poslovanju na inozemnim tržištima, iz Podravke poručuju da u tom segmentu bilježe 3,8% veće prihode od prodaje u odnosu na prvo tromjesečje 2014. Nastavlja se, ističu, trend rasta kao rezultat strateškog fokusa kompanije na još snažniju internacionalizaciju poslovanja.

>>Vrdoljak u Borovu: Trebalo nam je nekoliko godina da se hrvatsko gospodarstvo pokrene

>>Hrvati kontroliraju cijeli prehrambeni sektor regije

Ključne riječi

Komentara 4

MA
Makava
16:24 30.04.2015.

Mene samo zanima koliko je Todorić ubo para da Podravka uništi brendove Studenac i Studena!

SR
srečko45
18:57 30.04.2015.

velika dobit a radnici rade za crkavicu

SA
samoborka
21:33 30.04.2015.

Podravkina tjestenina se proizvodi u Ceskoj...Podravkini zamrznuti proizvodi (mahune, grasak itd) u Madjarskoj, Srbiji, Belgiji..i jos cijeli niz Podravkinih proizvoda nije proizvedeno u Hr nego se lazno prezentira pod domaci proizvod. Citajte deklaracije! Zato za Hrvatsku Podravkin uspjeh znaci prilicno malo. Sto mi imamo od firmi koje samo upakiravaju uvezene proizvode i koje daju radna mjesta radnicima u dalekim zemljama umjesto da otvaraju svoje pogone ovdje? Zasto Podravka uvozi TJESTENINU IZ CESKE umjesto da je proizvodi u Hrvatskoj!?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije