IZABRAN POBJEDNIK

Drvenarija Pošpaić osvojila čak dvije nagrade

rogoz
Foto: PR FOTO
11.11.2013.
u 11:43

Najbolji proizvod na natječaju "Moj motiv 2.0.", između deset finalista, birali su Facebook-korisnici

Pobjednici natječaja "Moj motiv 2.0." Zagrebačke banke i Hrvatske obrtničke komore su Drvenarija Pošpaić i dizajnerski tim OAZA sa svojim proizvodom "Rogoz".

Za njih je, između deset finalista, glas dalo najviše Facebook-korisnika. Pripast će im novčani iznos od 100 tisuća kuna. Istom obrtu, samo s drugim dizajnerom Jakovom Šrajerom pripala je i druga nagrada od 85 tisuća kuna za rad "Tribure", dok su trećeplasirani obrt Kišobranarstvo Cerovečki i dizajnerica Ana Rimac osvojili nagradu za kabanicu "Kaplja". Oni će dobiti 65 tisuća kuna. "Kaplja" je dobila i posebnu nagradu stručne komisije u iznosu od 50 tisuća kuna.

Na natječaju se birao originalni proizvod s prepoznatljivim tradicijskim motivom ili obrtničkom tehnikom koji će uspjeti na suvremenom tržištu. Prije konačnog izbora, deset je finalista odredila stručna komisija među 63 pristigla rada. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije