Prestižni američki časopis Bon Appétit u svom broju za prosinac uvrstio je džem od smokava Dalmatia, proizvod tvrtke Hermes International, na svoju ljestvicu 25 Must Have Items for the Holidays (Dvadeset i pet proizvoda koje morate nabaviti za blagdane), priopćili su iz te tvrtke.
Časopis je džemu dodijelio i službeno priznanje Bon Appétit Seal of Approval, kojim je potvrdio kvalitetu džema proizvedenog u Hrvatskoj. Naime, džem od smokava Hermes Internationala u Sjedinjenim Američkim Državama prodaje se pod nazivom Dalmatia, dok ga kupci u Hrvatskoj poznaju pod brendom Dida Boža.
Proizvodi s ljestvice Bon Appétita prošlog su tjedna predstavljeni i u poznatoj emisiji Today američke televizijske mreže NBC.
– Naši džemovi i namazi istaknuti su nositelji brojnih međunarodnih medalja i nagrada sa sajmova i prezentacija. Priznanje cijenjenog časopisa Bon Appétit i predstavljanje u popularnoj emisiji Today osobito nas raduje jer nam pokazuje da smo kvalitetom i upornošću uspjeli postići da jedan proizvod iz naše male zemlje zauzme značajnu poziciju na američkom tržištu i stekne povjerenje tamošnjih potrošača. Posebno sam sretan što i naši kupci u Hrvatskoj sve više prihvaćaju i isprobavaju inovativne načine konzumacije džemova s, primjerice, sirevima, što je na američkom i drugim tržištima već godinama uobičajeno“, istaknuo je Neb Chupin, vlasnik tvrtke Hermes International.