Vipnet

eoAnalytics sustav za praćenje korisničkog iskustva

07.02.2018.
u 08:01

Sustav za praćenje rada baziran je na umjetnoj inteligenciji i strojnom učenju.

Vipnet i japanski Anritsu, proizvođač rješenja za telekomunikacije zajednički su implementirali sustav za napredno praćenje korisničkog iskustva – eoAnalytics, koji će Vipnetu omogućiti bržu detekciju i efikasnije nadgledanje mrežnih servisa i kvalitete usluga, a sve to uz pomoć machine learninga.

Sustav se bazira na naprednim algoritmima kognitivnog računarstva i strojnog učenja te big data principima u pronalaženju svih relevantnih događaja važnih za vrhunske performanse Vipnetove mreže.

Uzevši u obzir kompleksnost modernih mreža, koje tradicionalnim metodama mogu tražiti sate analize, primjenom novih inovativnih metoda, Vipnet značajno povećava efikasnost i skraćuje vrijeme potrebno za analize u procesu zadržavanja visokih standarda kvalitete, stoji u priopćenju. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije