Ford obnovljena i proširena Transit gospodarska linija vozila dostiže još jednu prekretnicu 2015-e kada Ford postaje europska broj 1 najprodavanija marka gospodarskih vozila – po prvi put u 18 godina.
Europski kupci kupili više od 280,000 Ford gospodarskih vozila prošle godine, * 23 postotno povećanje od 2014-e, dok popularni Transit dostavno vozilo slavi 50 godina službe poslovanjima diljem svijeta.
Povećanje europske prodaje i rast s broja 7 na broj 1 marke najpopularnijeg gospodarskog vozila je povedeno najnovijom Transit obitelji od četiri skroz nova modela - Transit, Transit Custom, Transit Connect and Transit Courier. – Zajedno, oni su prodali 233,000 vozila 2015-e, 46,000 više u usporedbi s prošlom godinom.
U isto vrijeme, Ford Ranger je pretekao svoje suparnike da bi postao europsko broj 1 najprodavanije vozilo u pick-up segmentu, sa sveukupnom prodajom od 27,300 jedinica, 27 posto više u usporedbi s 2014-om.
„Ford je izuzetno investirao u razvoj novih gospodarskih vozila koja su izdržljiva, štede na gorivu i nude najnovije tehnologije pomoći vozaču poput Tempomata i Upozorenja za zadržavanje u traci,“ rekao je Roelant de Waard, podpredsjednik marketinga, prodaje i usluga za Ford Europa. „Ford sada ima najsvježiju liniju gospodarskih vozila u Europi, a ovu godinu ćemo također uvesti novu mehaniku prijenosa snage s motora na ovjes za Transit i Transit Custom, i smjeli novi Ranger.“
Rast u internetskoj kupovini i mala poduzeća pojačavaju potražnju
Prema nedavnom istraživanju, gospodarska dostavna vozila kontinuirano i značajno pridonose europskoj ekonomiji. Rast u potražnji vođen je potrebom za transportom u internetskoj kupnji i novo stvorenim zanatskim poslovima poput bojanja, vodoinstalaterstva i krečenja; i tradicionalnih industrija s potrebom za dostavnim vozilima poput građevine, održavanja/popravka, komunalnih usluga i transporta.
Izvješće Centra za istraživanje poslovanja i ekonomije zatraženo od strane Ford-a pokazuje da su poslovanja ovisna o dostavnim vozilima doprinijela sveukupno 584 bilijuna eura većinskoj ekonomiji Francuske, Njemačke, i Ujedinjenoj Kraljevstva 2014-e – povećanje od 16 posto u usporedbi s 2010-om, i iznos približan sveukupnoj ekonomiji Švicarske.
Ford gospodarska vozila su dostigla tržišnu vrijednost od 12.6 posto 2015-e – povećanje od 1.2 postotna boda godišnje – zamjenjujući Volkswagen kao najprodavaniju marku. U dodatku, prošla godina je označila 50 uzastopnih godina vodstva u gospodarskim vozilima na većinskom tržištu Ujedinjenog Kraljevstva, dok Ford također drži vodeću poziciju u Danskoj, Mađarskoj, Irskoj i Turskoj.
Svaki od četiri skroz nova Transit gospodarska vozila je postigao znatno povećanje u prodaji tokom 2015-e, vođeni glavnim Transit modelom od 2 tone, koji je imao najveći rast u prodaji u svom segmentu, postižući prodaju od 73,000 – godišnje povećanje od 20 posto (uključujući prodaju prijašnje generacije Transit vozila 2014-e). Transit Custom model od 1 tone nastavlja svoj snažni rast u 2015-oj, s povećanjem prodaje od 18 posto nad prošlom godinom s 99,700 prodanih jedinica.
Transit Connect dostavno vozilo je vozilo s najbržim rastom u svom segmentu, prodaja od 43,900 jedinica predstavlja godišnje povećanje od 22 posto. Najmanji model u rangu, skroz novi Transit Courier, je generirao prodaju od 16,500 jedinica* u svojoj prvoj punoj godini proizvodnje – plus dodatnih 22,800 prodanih u Turskoj – i već se natječe za vodstvo u svom segmentu.
Tokom 2015-e, Ford također proširuje svoju mrežu zastupništva specijaliziranih gospodarskih vozila, s više od 750 Transit centara koji pružaju europskim kupcima niz produljenih popusta i servisa podrške dizajniranih da udovolje potrebama poslovnih korisnika.
Otkako je prvo Transit vozilo sišlo s produkcijske trake u Langley-u, U.K., 9. kolovoza 1965-e, više od 8 milijuna većih Transit i Transit Custom modela je sagrađeno, kako je Transit izrastao iz pojedinačnog modela u cijelu obitelj Ford-ovih Transit gospodarskih vozila.
Poredani krajevima jedan do drugog, 50 godina Transit-a bi okružili planetu, i u prosjeku novi Transit je kupljen svakih 180 sekundi tokom svog životnog vijeka.
Prodaja Ford gospodarskih vozila u Europi*
|
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
Ford tržišna vrijednost |
8.5 |
10.0 |
11.4 |
12.6 |
Tržišna pozicija |
7 |
6 |
3 |
1 |
*Prikazane prodajne figure su za Ford-ovih 20 europskih glavnih tržišta gdje su predstavljene kroz Nacionalne Prodajne Kompanije. Europskih 20 tržišta su: Austrija, Belgija, Velika Britanija, Češka, Danska, Finska, Francuska, Njemačka, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugal, Španjolska, Rumunjska, Švedska i Švicarska.