Toyota je na kraju fiskalne godine, koja završava 31. ožujka, ostvarila dobit, a najavljuje i daljnji rast profita, javlja The New York Times. Neto dobit porasla je na 2,2 milijarde dolara.
Dobit je zabilježena kroz smanjivanje troškova i agresivnu marketinšku kampanju koja je vratila kupce u Toyotine autosalone, objavila je kompanija. Toyota je uspješno prevladala utjecaj globalne recesije i oporavila se od skandala zbog povlačenja milijuna vozila s američkog i drugih tržišta zbog kvarova na papučicama gasa.
U protekloj fiskalnoj godini prodaja je dostigla 18,95 bilijuna jena što je 7,7 posto manje nego godinu ranije. Prodano je 7,24 milijuna vozila, što na godišnjoj razini predstavlja pad prodaje za 330.000 vozila.
Kompanija je i u proteklom tromjesečju uspjela ostvariti dobit od 112 milijardi jena, nasuprot gubitku iz istoga razdoblja godinu ranije, čime je premašila očekivanja analitičara. Rast dobiti planira se i u aktualnoj poslovnoj godini, ali pred Toyotom su još uvijek veliki izazovi.