danski poduzetnik

'Golden Valley' će povezati proizvode Požeške kotline sa svijetom

vinograd
Matija Topolove/PIXSELL
18.08.2014.
u 10:19

Kako bi se na što kvalitetniji način prikazala kvaliteta i raskoš proizvoda i proizvodnih potencijala Požeške kotline, projekt Zlatna dolina kani se promicati kroz niz tržišnih instrumenata

Uz već ranije pokrenute poslovne poteze u našoj zemlji kao što su izvoz vina, sadnja i prerada industrijske konoplje, turizam i slični danski poduzetnik hrvatskih korijena Kruno Kaić pripremio je projekt Golden Valley Croatia( Zlatna dolina), kojim je svim partnerima projekt, ponajprije proizvođačima prehrambenih autohtonih proizvoda, osiguran poslovni uspjeh kroz povezanost proizvođača najkvalitetnijih hrvatskih prehrambenih i alkoholnih proizvoda, te njihov plasman u Hrvatskoj i diljem svijeta. 

- Za njih je osigurana cjelovita poslovna potpora i logistika, uz poslovnu mrežu diljem svijeta zahvaljujući uporištu u hrvatskoj dijaspori – od Australije do Čilea, Argentine ili Kanade. Osim brandiranja proizvoda, u prvom redu prehrambenih namirnica, vina, rakija i likera, koji moraju zadovoljiti visoku razinu kvalitete, stroge sanitarne uvjete proizvodnje, ekološke kriterije te hrvatsku autohtonost kako bi mogli nositi oznaku branda Golden Valley, cilj nam je uspostaviti kako u Hrvatskoj, tako i izvan nje, maloprodajnu mrežu, zastupstva i agenture za plasman i prodaju – ističe nam Kaić.

U zemljama EU, te diljem svijeta oznaku Golden Valley brand nosit će u prvom redu proizvodi koji potječu s imanja i iz proizvodnje poljoprivrednika Požeške kotline, a brandiranje i logotip uvedeni su radi zaštite identiteta i autentičnosti proizvoda lokalnih kooperanata, s jedne strane, te da ti isti proizvodi, plasirani putem Golden Valley sustava budu prepoznatljivi na globalnom tržištu, ne gubeći ništa od svoje prepoznatljivosti. Projekt je također usmjeren i turizmu poglavito lovnom i seoskom, koristeći bogate resurse, prirodne ljepote, sadržaje i mogućnosti požeške kotline. Zahvaljujući izvornosti i tradicionalnoj poljoprivredi, u svijetu koji se sve više okreće ekološkom uzgoju, ovaj kraj može dati kemijski netretiranu hranu, što će također posebno certificirati brand Zlatna dolina.   Pravna infrastruktura projekta je definirana kroz dansko – hrvatsku tvrtku CoCro, sa sjedištima u Zagrebu i Kopenhagenu, te već sada s desetak suradnika koji predvođeni vlasnikom projekta i Krunom Kaićem rade na širenju sustava i plasmanu proizvoda branda Zlatna dolina­ www.goldenvalley­croatia.com

Kako bi se na što kvalitetniji način prikazala kvaliteta i raskoš proizvoda i proizvodnih potencijala Požeške kotline, projekt Zlatna dolina, osim strogog brandiranja svakog proizvoda koji uđe u sustav, kani promicati projekt kroz niz tržišnih instrumenata na domaćem i inozemnom tržištu radi što uspješnije prodaje. Prvo tržište gdje će se prodavati i plasirati proizvodi branda Zlatna dolina bit će Danska čiji su poduzetnici osnivači tvrtki u RH, od kuda će se nastaviti širenje po Europi i svijetu, ponajprije u krajevima gdje živi i radi hrvatska dijaspora koja dobro zna za kvalitetnu domaćeg proizvoda.

- Svaki poljoprivrednik koji proizvodi zanimljive i tržišno isplative proizvode za plasman pod brandom Zlatna dolina dobit će mogućnost da kroz sustav riješi tržišni uspjeh svog proizvoda, plasmana, naplate potraživanja, osiguravanja potrebnih izvoznih dozvola, transporta jer će navedene poslove za njega u cijelosti odrađivati sustav Zlatna dolina – kaže Kaić dodajući da im se osigurava promociju, edukaciju, te povezivanje proizvođača istih proizvoda radi međusobne razmjene iskustava i unapređenja proizvodnje.

Plan je osnivača Golden Valley projekta unutar EU, a zatim i na svim kontinentima, otvoriti maloprodajne prostore u kojima će se nuditi hrvatski izvorni proizvodi visoke kvalitete: od vina, rakija, likera, suhomesnatih proizvoda, prerađevina od voća i povrća i drugih nastalih u Požeškoj kotlini i pod brandom Golden Valley. Predviđeno je da se od prodanog proizvoda ovog branda odvaja jedna kuna ili euro u poseban fond za kreditiranje proizvodnih i investicijskih aktivnosti članova sustava Zlatna dolina. Riječ je o svojevrsnom neprofitnom fondu uzajamne pomoći, i to kreiranom tako da svake godine, sukladno prikupljenim sredstvima, osigura novčani poticaj članovima za ulaganja i unaprijeđene proizvodnje.

Komentara 1

DO
doktor1
21:08 22.08.2014.

Meni nikako nije jasna jedna stvar u HRV. Zašto Todorić koji je kao uspješan poduzetnik, kupuje strane lance za stotine milijuna EUR ne plaća ljudima robu koju od njih uzima? Kako to da se na njegovom primjeru tj. velikih ne rješavaju stoljetni problemi?? U HRV se sve što se radi je s figom u džepu, priča se jedno a u praksi pravila vrijede samo za neke dok drugi tipa Todorića mogu raditi što hoće. Neće nitko doći investirati svoj novac u sredini u kojoj je nered. Prvo treba stvoriti red u svom dvorištu a onda zvati goste da dođu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije