PROMO

HAMAG-BICRO: Radari hrvatske tvrtke Geolux drže trećinu kineskog tržišta

Geolux
Foto: Promo
1/4
09.10.2019.
u 16:18

Projekte Geoluxa sustavno podupire i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) koja im je kroz različite programe osigurala potporu od četiri milijuna kuna

Mala tvrtka Geolux iz Samobora, sa samo osam zaposlenih, svojom inovatinošću i funkcionalnošću u proizvodnji radara za primjenu u industriji, hidrologiji i sigurnosnim sustavima, osvaja svjetska tržišta. Svoju poziciju na globalnoj pozornici učvrstili su ulaskom na tržište Kine, gdje njihovi radari drže gotovo 30 % tržišta.

Cijeli proizvodni program tvrtke je plod vlastitog razvoja, a gotovo cjelokupna proizvodnja također se realizira u Hrvatskoj. Trenutno Geolux najviše prihoduje prodajom radara za mjerenje razina rijeka, jezera, akumulacija te radara za mjerenje površinske brzine vode. Kombinacijom ova dva mjerenja moguće je dobiti vrlo precizne podatke, a koliko su dobri u tome što rade potvrđuje i činjenica da drže gotovo trećinu golemog kineskog tržišta, gdje su samo prošle godine isporučili hidrološke radare vrijedne oko milijun kuna. Nedavno su prvi puta samostalno sudjelovali i na Svjetskoj izložbi meteorološke tehnologije u Ženevi, što se pokazalo punim pogotkom. „Na sajmu se pokazalo kako su naši proizvodi i ispred svjetskih trendova, posebno u smislu naprednih funkcionalnosti i pouzdanosti, ali i zahvaljujući malim dimenzijama uređaja, koje su sve bitnije uz jačanje inicijativa pametnih gradova i trenda ugradnje hidroloških senzora u sve više aplikacija“ ističe Tomislav Grubeša, vlasnik i jedan od osnivača Geoluxa.

Foto: Arena Hospitality Group

Uz hidrologiju, Geolux je odnedavno fokusiran i na rast prodaje u segmentu industrijskih radarskih mjerenja te upravo završava veliki investicijski ciklus u razvoj nove radarske platforme za sigurnosne sustave. Do kraja 2019. godine planiraju na tržište izbaciti novu, četvrtu generaciju radara za nadzor terena s mnogim novim funkcijama, značajno fleksibilniju i točniju od vlastite prethodne generacije, ali i konkurentskih uređaja. Svoj napredak nedavno su demonstrirali i članicama NATO-a, u sklopu vojne vježbe u Velikoj Britaniji. „Prvi puta u povijesti je jedna tvrtka iz Hrvatske sudjelovala na ovakvoj demonstraciji, gdje smo pokazali svoje RSS-4 radare za nadzor terena u svrhu detekcije, lokalizacije i pružanja pregleda situacije na terenu članovima tima akcije spašavanja talaca u simuliranoj talačkoj krizi. Vjerujemo da smo hrvatsku tehnologiju uspjeli pokazati u izvrsnom svjetlu te da će rezultati ove prezentacije dodatno pomoći pozicioniraju najnovije generacije naših radara na tržištu i otvoriti nam vrata obrambene primjene“ ističe Grubeša.

Foto: Arena Hospitality Group

Projekte Geoluxa sustavno podupire i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) koja im je kroz različite programe osigurala potporu od četiri milijuna kuna. Kroz Program provjere inovativnog koncepta (PoC) dobili su poticaje za ispitivanje poslovnih ideja što je predstavljalo početni poticaj da tvrtka krene s istraživanjem i razvojem te jedan od preduvjeta za probijanje na inozemno tržište. U sklopu projekta Europska poduzetnička mreža (EEN), HAMAG-BICRO je tvrtki osigurao podršku u internacionalizaciji poslovanja kroz pronalazak međunarodnog partnera. „Iako nam je već godinama Azija najbolje tržište, pogotovo za hidrološke senzore, u zadnje vrijeme imamo veliki porast prodaje u Amerikama i Europi, koja nam je postala tržište broj jedan. Ovdje svakako moram istaknuti da je prodaja u EU djelomično izrasla i iz kontakata koje smo uspostavili preko EEN-a“ tvrdi Grubeša te dodaje kako će tvrtka uskoro značajno uložiti u marketing za poboljšanje prodaje, prvenstveno na tržištima EU, Azije i Sjeverne Amerike.

Foto: Arena Hospitality Group

Prodajemo uređaje proizvedene u Hrvatskoj doslovno diljem svijeta, na svih pet kontinenata, a potražnja za našim uređajima kontinuirano raste. Uz sav rast i razvoj tvrtke još uvijek uživamo u svom poslu iz dana u dan. Mislim da je to tajna uspjeha: stvarati nove stvari, konkurirati na globalnoj razini i uz to održati sjajnu atmosferu u tvrtki uz minimalni mogući stres, sjajne međuljudske odnose i uvijek izazovne projekte na kojima je užitak raditi.“ zaključuje Grubeša, čiji je Geolux s punim pravom jedan od HAMAG-BICRO-ovih #prvih25.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije