Početak našeg poslovanja s bankom najčešće vežemo uz otvaranje tekućeg računa - proizvoda koji je bio i ostao temelj vođenja osobnih financija. Naravno, ne smijemo zaboraviti i štedne knjižice uz koje su još uvijek vezani pojedinci iz nešto starijih generacija, ali s modernizacijom bankarskog poslovanja one su već dio povijesti. Sve je više pripadnika treće životne dobi, ili bolje reći s dugim životnim iskustvom, koji su zaboravili kako se nekad radilo sa štednim knjižicama, otvorili su tekuće račune, dobili kartice i pinove, krenuli na bankomate. Također, došlo je na red internetsko i mobilno bankarstvo koje prihvaća sve veći broj umirovljenika.
Kontinuiranim napretkom bankarskog poslovanja, ulaganjem u nove funkcionalnosti proizvoda i usluga kako bi se udovoljilo potrebama i prioritetima klijenata banke su razvile pakete proizvoda za različite skupine klijenata. A sve je krenulo od tekućeg računa.
Koje usluge trebamo
Hrvatska poštanska banka je svojim klijentima-vlasnicima računa kroz HPB Kombinacije ponudila mogućnost da sami kreiraju programe proizvoda koje će koristiti. To se pokazalo dobrim rješenjem upravo zbog mogućnosti da biramo i plaćamo usluge koje su nam zaista potrebne. Program Kombinacija pokriva sve segmente klijenata, a pogodnosti idu od povoljnijih kamatnih stopa i nižih naknada, većih dopuštenih minusa do osiguranja kao i pomoći na cesti, u kući, drugog liječničkog mišljenja itd.
Koliko se puta svima nama dogodilo da trebamo servis koji dolazi u paketu s puno proizvoda za koje znamo da nam neće koristiti. Stoga je važno da HPB Kombinacije pokrivaju realne potrebe i ostavljaju slobodu klijentu.
Kvaliteta usluge tekućeg računa kao i sve bankarske i nebankarske pogodnosti koje klijenti uz tekući mogu koristiti predstavljaju ponudu zbog koje se odlučujemo za određenu banku. Sve bankarske usluge koje biramo i pogodnosti koje možemo dobiti i danas se vrte oko tekućeg računa. Uz već spomenute niže kamate i naknade, različita osiguranja, veće dopuštene minuse itd. na primjeru Hrvatske poštanska banke treba dodati i mogućnost otvaranja računa u poštanskim uredima diljem zemlje te isplatu mirovina prvog u mjesecu.
Oko 415.000 tekućih računa
Upravo su tekući račun sami klijenti u nedavnom istraživanju GfK ocijenili jednim od najboljih bankarskih proizvoda u 2014. godini, odmah iza internetskog bankarstva. Nove tehnologije približile su nam banku s kojom poslujemo, učinile dostupnijim osobnog bankara i omogućile stalni pristup financijama, ali znamo da je sve krenulo od tekućeg računa.
U HPB-u je blizu 415.000 otvorenih tekućih računa što je više od 10 posto u ukupnom broju tekućih računa u Hrvatskoj i 4. mjesto na bankarskom tržištu. Izbor banke u kojoj otvaramo tekući račun nikad nije i ne treba biti stvar slučajnog odabira nego pitanje povjerenja koje svaka banka mora opravdati.