Graševina, pošip, plavac mali, crljenak samo su neke od domaćih vinskih sorti koje su ovih dana osvojile kupce na Supermarket Trade Showu, najvećem sajmu trgovine u Japanu.
Sva predstavljena vina Belja, PP Orahovice, Kraljevskih vinograda i Zlatan Otoka odlično su, naime, ocijenjena pa Tsuneharu Hiyoshi iz distributerske tvrtke Fuji Trading najavljuje znatno povećanje uvoza hrvatskih vina u Japan, kao i posjet japanskih kupaca našim vinarijama u rujnu, priopćili su jučer iz Belja.
Na japanskom tržištu godišnje se popije 364 mil. litara vina, među kojima dominiraju europska što daje odlične šanse i hrvatskim vinima. Hiyoshi kaže kako je hrvatski izvoz sada neznatan, no zbog pozitivnih reakcija ubuduće će krasiti sve važnije sajmove i kušanja u Japanu. Ljiljana Vajda-Mlinaček iz Belja tvrdi kako se njihova graševina svježinom i autentičnošću pokazala odličnim izborom vina uz japansku kuhinju, čemu svjedoči kontinuirana i ponuda u odabranim trgovačkim centrima i restoranima u Japanu.
U restoranima Tokija i Osake važno mjesto ima i crljenak Kraljevskih vinograda, koji je u kombinaciji s jadranskom tunom Japance nedavno osvojio na Sushi, Tuna & Wine festivalu u Zadru, istaknuo je Zoran Pantalon.
>>Japanci slavili vino kupajući se u njemu
>>Iz srca Champagne na Kaptol s ekskluzivnim mjehurićima