Tijekom današnje konferencije za novinare održane u Zagrebu, rent a car kuća Carwiz javnosti je predstavila projekt kojim su napravili, za domaće okvire, sjajan uspjeh plasmanom vlastitog franšiznog poslovanja na međunarodna tržišta. Ovime je zaokružena prva faza projekta kojom je Carwiz postao jedna od rijetkih naših tvrtki koja je na ovaj način obogatila hrvatski izvozni proizvod plasmanom na pet međunarodnih tržišta Grčke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra i Srbije.
Želja za stvaranjem iznimno pozitivnog korisničkog iskustva dovela je do današnjeg identiteta tvrtke na lokalnoj i međunarodnoj razini. Riječ je o brandu koji je svojom prvom pojavom izazvao iznimno pozitivne reakcije korisnika temeljene na vizualnom identitetu, kreaciji usluge, jednostavnosti korištenja kanala prodaje, kako na B2C, tako i na B2B razini.
Priča o Carwizu je jednostavna, a opet drugačija. Prilikom pokretanja poslovanja temeljenog na dugogodišnjem iskustvu rada u rent a car branši, Krešimir Dobrilović je poučen pozitivnim reakcijama tržišta stvorio ideju o pokretanju Carwiza. Okupljen je tim stručnjaka koji su postavili temelje tvrtke koja je danas jedan od ključnih faktora domaće industrije najma automobila i od nedavno međunarodni igrač s naglašenom tendencijom rasta na globalnoj razini.
Interes međunarodnih tržišta za poslovnim konceptom Carwiza započeo je prije godinu i pol tijekom održavanja WTM-a – Međunarodnog sajma turizma u Londonu. Mnoge inozemne tvrtke primijetile su jedinstveni hrvatski brand, te se nametnula ideja za širenjem poslovanja kroz franšizni koncept. Dodatna potvrda je stigla na prvom samostalnom nastupu Carwiza kao izlagača na WTM-u u Londonu prošle jeseni, kada je interes za ovim brandom i radom pod tim konceptom iskazalo 20-ak rent a car kuća iz svijeta. Između ostalog i sa tržišta poput Vijetnama, Brazila, Maroka...
„U trenutku prvih razgovora, današnji se rasplet događaja činio kao svojevrsna znanstvena fantastika. Shvativši da tržište iznimno pozitivno reagira na našu filozofiju branda i poslovanja, nismo se zadržali na zadovoljstvu dobivenim komplimentima. U kratkom roku smo okupili stručni tim čiji je jedan od glavnih ciljeva bio plasman franšiznog poslovanja, te usavršavanje svih aspekata ponude. Ekipiranjem i izradom svih modela plasmana krenuli smo u osvajanje globalnog tržišta. Lagao bih kad bi rekao da je bilo jednostavno. Ipak, uspjeli smo. U tako kratkom vremenu uspješno smo ostvarili suradnju s pet franšiznih partnera, dok smo u završnoj fazi pregovora s još tri, te u pregovorima sa njih još desetak. I na tome ne mislimo stati. Ovime smo dokazali da i domaće tvrtke imaju mogućnost postati bitan faktor na globalnom tržištu. Informacije koje dobivamo od franšiznih partnera pokazuju kako će naš proizvod biti i te kako konkurentan na globalnoj sceni. U kontekstu plasmana mogu reći da iza svega stoji jako puno truda, vizije i želje koju smo znali kvalitetno predočiti našim partnerima, koji su postali svjesni kako naš uspjeh može u kratkom roku postati i njihov. Kvaliteta, inovativnost i iskustvo, prije ili kasnije donosi željeni rezultat. Posebno nas raduje što smo jedan od rijetkih hrvatskih brandova - jedini iz sfere rent a cara i turizma - koji je na ovaj način uspješno pozicionirao domaći proizvod na međunarodnoj sceni“ ističe Krešimir Dobrilović.
Tijekom današnje konferencije, u ime franšizera govorili su Stavros Perakakis (GELASAKIS Group, Grčka), te Girts Fedorovs (Mora Trans) iz Latvije. Ističu kako ih je kod Carwiza privukao „out of box“ brand koncept koji uz ostale poslovne modele Carwiz čini tvrtkom kakve je teško naći na tržištu. „Riječ je o modelu koji je moderan, inovativan, kvalitetno kreiran. Prema svim raspoloživim informacijama koje smo prikupili analizirajući naša domaća tržišta, biti će ključan u realizaciji naših očekivanja na razini željenih poslovnih i financijskih ostvarenja. Filozofija Carwiza se u našim istraživanjima pokazala kao dobitna kombinacija koja u suradnji sa stručnom podrškom iz centrale u Zagrebu jamči da će Carwiz u vrlo kratkom roku postati ozbiljan igrač i na tržištu Grčke“ ističe Perakakis.
Za ovaj izniman poslovni iskorak kojim Carwiz postaje globalni igrač od kojeg će veliku korist imati domaći turizam i gospodarstvo u cjelini, zaslužan je cjelokupni tim Carwiza koji danas broji više od 60 zaposlenika. Tvrtka posluje putem online kanala prodaje te putem 13 poslovnica u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima u Hrvatskoj. Putem B2B kanala posluju s gotovo svim značajnijim međunarodnim turističkim emitivnim tržištima. Carwiz je u svega dvije godine poslovanja ostvario značajne rezultate, dok je u protekloj godini ostvareno preko 50 milijuna kuna prometa. Ukupan promet je u odnosu na 2017. godinu rastao za 100%, isto kao i broj zaposlenih kojih je te godine u Carwizu bilo 30.