Izuzetno smo ponosni što smo prva zemlja u svijetu kojoj su Francuzi izašli u susret i omogućili predstavljanje na Place du Palais Royal u samom centru Pariza ispred legendarnog Louvrea. Upravo zato smo za ovu priliku otišli korak dalje od tradicionalnog predstavljanja putem izložbe Be CROative te u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom organizirali predstavljanje Hrvatske jednim sasvim novim i inovativnim konceptom koji su Francuzi simbolično nazvali Le Village de la Croatie. Vjerujem da će se brojni posjetitelji iznenaditi kad otkriju kakva bogatstva posjeduje Hrvatska koja je ne samo zemlja izuzetnih prirodnih ljepota, već i prebogatog kulturnog nasljeđa te je prava riznica kvalitetnih proizvoda, rekao je Trpimir Župić, direktor izložbe Be CROative koja se do 9. lipnja održava u Parizu.
Konceptualnu izložbu Le Village de la Croatie organizirale su Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska turistička zajednica s ciljem predstavljanja Hrvatske kroz tri glavne točke – hrvatski kvalitetni proizvodi i inovatori predstavljeni su putem multimedijalne izložbe Be CROative; hrvatski turistički proizvod promovira HTZ, a prvi put je osmišljena i interaktivna izložba Hrvatska kao zemlja prirode, tradicije i kreativnosti kojom se Hrvatska predstavlja putem svojih najvažnijih komparativnih prednosti.
Posebnosti Hrvatske predočene su kroz priču o pet elemenata – voda, zrak, zemlja, drvo i kamen, a posjetitelji imaju priliku čuti zvukove mora, mirisati lavandu, opipati zemlju crnicu i doživjeti brački kamen. Hrvatska tradicija brodogradnje simbolički je predstavljena putem inovativnih trodimenzionalnih razglednica dizajnerica Katarine Eljuge i Ive Rodić, a posjetitelji se imaju prilike upoznati i s licitarom, hrvatskim tradicijskim kolačem. Da je Hrvatska zemlja kreativnosti, dokazuje i jedinstveni izum u svijetu dr. sc. Ivane Žiljak Stanimirović – INFRAREDDESIGN, inovacija koja je dobila više od 30 nagrada u svijetu, a koja je instalirana u sklopu ove izložbe.
U sklopu izložbe Be CROative u Parizu HGK predstavlja brojne hrvatske proizvode, nosioce prestižnih znakova Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta. Među njima su Podravkina Vegeta, Plivin Sumamed, Badelova šljivovica, Kraševa Bajadera, Paprenjak – tradicionalni hrvatski kolač tvrtke Paprenjak, voćni sirup Amarena i Maraschino iz Maraske, paška čipka, paški sir Sirane Gligora, kolekcija dubrovačkog nakita i morčića zlatarne Križek, lepoglavska čipka, posedarski pršut, Brač fini sapuni od maslinova ulja...
Svih 235 proizvoda nosioca znakova Hrvatska kvaliteta i 116 proizvoda nositelja znaka Izvorno hrvatsko prezentiraju se putem promotivnih spotova koji se prikazuju na plazmama tijekom trajanja izložbe, kataloga sa svim nositeljima znakova ali i putem već prepoznatljive Be CROative kocke.
lokacija lose odabrana za predstavljanje hrvatske francuzima jer se na tom mjestu uglavnom okupljaju turisti u obilasku LOUVREA i radi kupovine souvenira i raznih kozmetickih proizvoda s etiketom made in france. stanovnik Pariza.