Hrvatskom telekomu petu je godinu zaredom dodijeljen Certifikat Poslodavac Partner za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima. Tvrtka se ističe besprijekorno postavljenim procesima u područjima Strategije i Upravljanja učinkom, zahvaljujući strateškoj pozicioniranosti funkcije ljudskih resursa unutar kompanije i sustavu praćenja radnog učinka i nagrađivanja kojim su obuhvaćeni svi zaposlenici.
Marija Felkel, članica Uprave za ljudske resurse Hrvatskog telekoma, primila je Certifikat Poslodavac Partner od Aleksandra Zemunića, člana Uprave tvrtke SELECTIO.
- Veseli me što smo i ove godine potvrdili odličnost u upravljanju ljudskim resursima i postigli izvrsne rezultate. Dobro posloženi i razvijeni procesi osnova su koja nam omogućuje ostvarenje krajnjeg cilja - imati kompetentne zaposlenike koji su sposobni predvoditi digitalnu promjenu kompanije i društva, a istodobno uživati u svom poslu i osobno se razvijati. Digitalizacija je već duboko zahvatila našu kompaniju. Utječe i na promjenu korporativne kulture koja sada potiče još veću otvorenost, suradnju, inovativnost i jednostavnost u svemu što radimo. Strogu organizaciju i hijerarhiju zamjenjuju agilni timovi koji se okupljaju na projektnom zadatku. I svatko dobiva svoju priliku da bude relevantan, da se istakne i pomogne, te bude nagrađen. THINK BIGGER (Misli šire) poruka je koja nas vodi da radimo sa srcem, ostvarimo neostvarivo, pretvorimo obično u fantastično i - dobro se zabavimo. U toj nezaustavljivoj transformaciji uloga Ljudskih resursa je strateška jer volimo tehnologiju, ali ljudi su na – prvom mjestu - izjavila je Marija Felkel.
Projekt Certifikat Poslodavac Partner podržava generalni pokrovitelj portal MojPosao i poslovni tjednik Lider kao medijski pokrovitelj. Trenutno je 39 nositelja certifikata u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Srbiji: 24sata, AbbVie Hrvatska, AbbVie Bosna i Hercegovina, AbbVie Biopharmaceuticals GmbH Srbija, AbbVie Biofarmacevtska družba Slovenia, Aminess hoteli i kampovi, Atlantic Hrvatska, Atlantic Srbija, Cemex Hrvatska, Ciklopea, Coca-Cola HBC Hrvatska, Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, Coca-Cola HBC Slovenija, Erste&Steiermärkische Bank, FINA gotovinski servisi, Henkel Croatia, Herbalife Hrvatska, HiPP Hrvatska, Hrvatska banka za obnovu i razvitak, Hrvatska pošta, Hrvatska poštanska banka, Hrvatski Telekom, INA - Industrija nafte, JGL, JT International Zagreb, Kaufland Hrvatska, Lidl Hrvatska, Microsoft Hrvatska, Philip Morris Zagreb, PLIVA Hrvatska, Procter & Gamble, Raiffeisenbank Austria, Sandoz, Sberbank, SOS Dječija sela Bosna i Hercegovina, Tele2, Valamar Riviera, Vipnet i Zagrebačka pivovara.
Što će se promijeniti uvođenjem eura i hoće li sve poskupjeti: