CIFRA ZA ZAMISLITI SE

Hrvat otkrio kako je u 30 dana zaradio 4000 eura. Za taj posao nije potrebna diploma: 'To je nakon svih davanja'

Zagreb:  Ogromne gužve na Tuškancu i u Mesničkoj
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
1/3
30.12.2024.
u 21:09

Nakon što je oduzeo troškove poput goriva (oko 730 eura za 9000 km), amortizacije (oko 900 eura) te birokratske troškove (oko 800 eura), zarada je iznosila oko 4000 eura neto za mjesec dana

Na popularnom subredditu "AskCroatia" nedavno se pojavila objava taksista koji je podijelio iskustvo o svom intenzivnom radnom mjesecu. Tvrdi da je za 30 dana odradio više od 360 sati vozeći za Uber i Bolt, a prije toga radio je kao dostavljač za Wolt. Objavio je to u kontekstu pitanja o poslovima koji se mogu raditi kao dodatni posao, a potom je pozvao ljude da ga pitaju što god ih zanima.

Najviše pažnje izazvao je njegov odgovor na pitanje o zaradi. Nakon što je oduzeo troškove poput goriva (oko 730 eura za 9000 km), amortizacije (oko 900 eura) te birokratske troškove (oko 800 eura), zarada je iznosila oko 4000 eura neto za mjesec dana. "Nakon što odbijemo Uber/Bolt zaradu (to je ono što u aplikaciji piše neto, iako to nije stvarni neto jer ima daljnjih troškova), iznos je 6500 eura za 30 dana. Na to oduzimamo oko 730 eura na gorivo (9000 prijeđenih km s potrošnjom od 5.8 litara na dieselu).

Amortizacija je relativno za reći. Konkretno u ovom mjesecu logično nisam imao troškova jer sam stalno vozio, ali to ipak ne bi bio realan način računice. Moj neki zaključak je da potrošiš u prosjeku oko 10 centi po kilometru na amortizaciju, znači tko prijeđe 9000 km uglavnom ima oko 900 eura troška amortizacije na tu kilometražu. Prema tome, oduzet ćemo mi od zarade još 900 eura.

Ostali birokratski troškovi, u koje ulaze PDV plaćen na proviziju Uberu/Boltu, računovođa, doprinosi državi, prosjek mjesečnog paušalnog poreza, zbrojeno su ukupno oko 800 eura. Dakle 6500 – 730 – 900 – 800, s nadodanim bakšišem na ruke, donose ukupan čisti iznos veći od 4000 eura", odgovorio je taksist.

Pitanja su se odnosila i na najbolja vremena za vožnje, na što je odgovorio da su petak i subota navečer najprofitabilniji, a da subota obično donosi nešto bolju zaradu. Kada su ga pitali o interakcijama s putnicima, rekao je da je većina ljudi tiha, ali da nije smetalo ako su ga pitali česta pitanja poput "ima li posla". Također, komentirao je da kao paušalni obrtnik nema zakonskih ograničenja u vezi s radnim vremenom.

Za kraj je priznao da društveni život nije postojao, jer je većinu vremena provodio vozeći, a ostatak spavajući. "U prosjeku 12 sati rada, 8 sati spavanja, dakle ostane ti 4 sata života. Nije da se baš nisam ni s kim od kolega vidio svih mjesec dana, možda 5-6 kava u cijelom mjesecu. Većinom mi se iskreno nije ni dalo ništa, nego sam samo htio biti doma sam sa sobom. Posjećivao sam majku svakih par dana, otac nije u Zagrebu. Sin jedinac sam, tako da to je to od uže obitelji. Ženu i djecu nemam još, tek mi je 27", rekao je.

FOTO Koliko zarađuju predsjednici država regije: Milanović među njima ima najveću plaću

Zagreb:  Ogromne gužve na Tuškancu i u Mesničkoj
1/11
Ključne riječi

Komentara 3

NO
nogomet90tih
10:12 31.12.2024.

Nije rekao koliko je na speed ili kokain potrošio da bi mogao toliko voziti.

Avatar juma
juma
00:17 31.12.2024.

Za 360 sati rada na mjesec 4000 eura? Loša ti je računica. Tih 360 sati je normalno radno vrijeme za 2 mjeseca, pa je normalno da će i zarada biti dvostruka. Samo što si usput još besplatno uništavaš zdravlje i socijalni zivot, a gdje su još plaćeni godišnji, regresi, bolovanja i socijana davanja?

HR
HRvatSka
22:29 30.12.2024.

Odmah da sjratimo priču ovog likakoji ina "tek 27 godina"..gorivo je platio za 12 sati rada dnevno minimalno 50 eura (ako ne i više jer su to gradske vožnje gdje prosječna potrošnja je na 100 km oko 8L diesela što mjesečno iznisi oreko 1500 eura a ne cca 700-800 eura. A promet u tih 12 sati je ok 100 eura tako da lik nihe zaradio 4000 eura jer od zarade 20 % ide Boltu i Uberu a onda trošak državi i knjigovođi..dušo ti si zaradio uvrh glave cca 1350 eura..nisu aplikacije glupe, a ni mi ostali vozači koji jako dobro znamo kako se kreću zaradu u doba Adventa i nesnosnih gužvi gdje u 1 satu jedva da napraviš 2 vožnje i to ako ti se posreći male vožnje od cca 6-7 eura...te priče može prodavati naivnima..a da ne kažem koliko su nam konkurencija strani vozači koji rade non stop

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije